اصفهان گلس مایند بهره برداری از طرح‌های عمرانی پایانه‌های مسافربری پنجگانه شهرداری اصفهان - اصفهان گلسمایند

طرح‌های عمرانی، بازسازی و مرمت پایانه‌های مسافربری پنجگانه شهرداری با هزینه ۹۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

بهره برداری از طرح‌های عمرانی پایانه‌های مسافربری پنجگانه شهرداری اصفهانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان؛ مدیر عامل سازمان و مسئول کمیته امور پایانه‌های مسافربری اصفهان گفت: این طرح‌ها در کمتر از ۶ ماه اجرا و به بهره برداری رسید.

ابوالفضل توکلی افزود: بازسازی و مرمت بخش اول و دوم سرویس‌های بهداشتی، بازسازی و مرمت ۶ نمازخانه و بازسازی و مرمت گلخانه پاسیو‌های پایانه مسافربری کاوه با مبلغ ۲۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند.

وی اضافه کرد: اصلاح شبکه روشنایی، اجرا و نصب چراغ‌های SMD سالن و سکوی پایانه‌ها به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال، خرید و نصب تجهیزات مبلمان شهری و زیباسازی به مبلغ ۱۱ میلیارد ریال و راه اندازی شهربازی شهر عجایب پایانه صفه با مشارکت بخش خصوصی به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های بهره برداری شده در آستانه نوروز است.

شهربازی شهر عجایب در قسمت جنوبی ورودی شهر اصفهان پایانه مسافربری صفه واقع شده و از زمان شروع کرونا تاکنون به مدت ۳ سال تعطیل بوده است.

این مجموعه شهربازی با ۵۰ دستگاه شهربازی از ساعت ١٠ صبح تا ساعت ۲۴ با اجرای برنامه‌های متنوع و جُنگ شادی پذیرای مسافران و شهروندان در ایام نوروز می‌باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 69 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 14 مارس 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.