اصفهان گلس مایند بورس در آخرین روز از معامله هفتگی سبزپوش شد - اصفهان گلسمایند

بورس در آخرین روز از معامله هفتگی سبزپوش شدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان؛ امروز تالار شیشه‌ای، در معاملات آخرین روز هفته (چهارشنبه پنجم خردادماه ۱۴۰۰) شاهد ادامه روند صعودی اکثر شاخص‌های منتخب بود به گونه‌ای که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۱۰۱۴ واحدی معادل ۳۵ صدم درصد به رقم ۲۸۷ هزار و ۵۱۴ واحد رسید؛ در فرابورس نیز شاخص کل با رشد ۲۹ واحدی به ۱۷ هزار و ۵۸۲ واحد رسید.
شاخص کل هم وزن هم، با رشد ۲۹۸ واحدی معادل ۰.۰۸ درصد، عدد ۳۸۳ هزار و ۱۴۰ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۱۹۲ واحدی به رقم ۲۴۷ هزار و ۶۰۸ واحد رسید.
بر اساس این گزارش، در معاملات امروز بورس تهران، نماد‌های معاملاتی فارس، رمپنا، فولاد، فخوز، نوری، وبملت و فملی با بیشترین افزایش، تاثیر مثبت در روند شاخص کل بورس داشتند. در مقابل، نماد‌های معاملاتی وصندوق، حکشتی و ونیکی، بیشترین تاثیر منفی را در برآورد نماگر کل بورس داشتند.
با پایان فعالیت بازار سرمایه در آخرین روز کاری هفتگی، معامله‌گران بورس ۴ میلیارد و ۵۴۳ میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب ۵۰۷ هزار و ۲۴۵ نوبت معامله و به ارزش ۳۴ هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال داد و ستد کردند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 104 views بار دسته بندی : اقتصادی تاريخ : 26 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.