اصفهان گلس مایند بیش از پنج هزار خودرو اجازه ورود به اصفهان نیافتند. - اصفهان گلسمایند

به دنبال اِعمال ممنوعیت‌های تردد

در سه روز گذشته، پنج هزار و ۱۰۳ خودرو در ورودی‌های شهر اصفهان به دنبال اِعمال ممنوعیت‌های تردد بازگردانده شدند.

بیش از پنج هزار خودرو اجازه ورود به اصفهان نیافتندبه گزارش اصفهان گلس، رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای استان اصفهان گفت: خوشبختانه مردم در این زمینه همکاری خوبی داشتند.

سرهنگ اصغر زارع با بیان اینکه نیروهای پلیس راه در ۹ ورودی استان اصفهان بر روند ترددها نظارت دارند، افزود: این ممنوعیت تردد از ساعت ۱۴ روز سه شنبه آغاز و تا ظهر روز شنبه ادامه دارد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان افزود: از روز سه شنبه تاکنون به هفت هزار و ۸۱۵ خودرو تذکر زبانی داده شده است.

وی با بیان اینکه از ظهر سه شنبه تاکنون پنج هزار و ۱۰۳ از ورودی‌ای استان اصفهان برگردانده شدند، ادامه داد: همچنین از ظهر روز سه شنبه تاکنون دوهزار و ۹۱۵ خودرو در ورودی‌های استان اصفهان اعمال قانون شده‌اند.

سرهنگ زارع در ادامه با بیان اینکه روز گذشته به دنبال نابسامانی‌های جوی در محورهای شرق استان اصفهان وزش تندباد و گرد وغبار را داشتیم، افزود: بر این اساس در ساعاتی از روز خودروهای در حال تردد را تا بهبود شرایط توقف دادیم.

وی با بیان اینکه همچنان سه محور در استان اصفهان به دلیل بارش‌های هفته گذشته مسدود است، گفت: محور شمال به جنوب کمربندی شرق استان اصفهان، محور بیاضه به رباط پشت بادام و کمربندی چاهملک همچنان مسدود است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 117 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 14 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.