اصفهان گلس مایند بیمارستان صد تختخوابی در اصفهان ساخته می شود - اصفهان گلسمایند

در کمتر از یک هفته

دستورساخت بیمارستان تنفسی صد تختخوابی در اصفهان صادر شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در استان اصفهان گفت: بنا به درخواست استاندار این شهر دستور ساخت بیمارستان صد تختخوابی دائمی تنفسی برای خدمات رسانی به مردم را صادر کردیم.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری گفت: با توجه به شرایط رنگ بندی و خاص ویروس منحوس کرونای در کشور و به ویژه در استان اصفهان و ضرورت خدمات رسانی نیروی زمینی ارتش به ویژه در حوزه بهداشت و سلامت، بیمارستان صد تختخوابی دائمی تنفسی را ظرف مدت یک هفته برپا خواهیم کرد.

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه ماموریت ذاتی نیروی زمینی ارتش حفظ و حراست و تامین امنیت مرز‌های جمهوری اسلامی ایران است، افزود: در حال حاضر تمامی مرز‌های کشور در امنیت کامل است، امروز نیروی زمینی ارتش علاوه بر ماموریت ذاتی خود، در حوزه امداد رسانی به مردم کشور، تمام ظرفیت خود را پای کار آورده است و اینگونه ولایت مداری خود را به منصه ظهور می‌رساند.
وی با اشاره به ساخت بیمارستان‌های دائمی تنفسی در مناطق مختلف کشور افزود: نیروی زمینی ارتش در استان سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین با برپایی و ساخت بیمارستان‌های دائمی تنفسی خدمات پزشکی به مردم ارائه می‌کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 90 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 8 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.