اصفهان گلس مایند تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات - اصفهان گلسمایند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان : حضور پر شور مردم درانتخابات خنثی کننده توطئه‌های دشمن و تامین امنیت کشور است.

تاکید نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و استاندار اصفهان بر حضور حداکثری در انتخاباتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ نماینده ولی فقیه وامام جمعه کاشان در حاشیه شورای نهج البلاغه، ۲۸ خرداد امسال را بزرگترین و محکم‌ترین آزمون سراسری تعیین سرنوشت ایران اسلامی دانست و خواستار مشارکت حداکثری ملت شریف ایران با وضو، طهارت نفس و تقرب به خدا را برای اثبات برتری ایران اسلامی نسبت به سایر کشور‌ها شد.

آیت الله سلیمانی افزود: مشارکت حداکثری مردم، دشمن را در تنگنا قرار می‌دهد و همانطور که مقام عظمای ولایت نیز فرمودند حضور ملت پای صندوق‌های رأی، تهدید‌های دشمن را بی‌اثر، امنیت کشور را تامین و آنان را ناامید می‌کند.

انتخابات بهار انقلاب است
استاندار اصفهان در حاشیه نشست شورای نهج‌البلاغه به تلاش دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی در میان مردم کشور اشاره کرد و گفت: همه باید با شرکت پرشور در انتخابات دشمن را برای همیشه مایوس کنیم.
عباس رضایی به تلاش دشمن برای ترغیب مردم به مشارکت نکردن در انتخابات اشاره کرد و افزود: اگر در انتخابات ۲۸ خرداد کوتاهی کنیم، به طور قطع در حق خون شهدا که برای استقلال و آزادی کشور و دفاع از ناموس و حریم کشور به زمین ریخته شد، ظلم کرده‌ایم.
استاندار اصفهان از مردم، مدیران و رسانه‌ها خواست با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات، دشمن را برای همیشه مایوس کنند و گفت: به طور قطع با حضوری گرم در انتخابات، می‌توان گام‌های قوی تری برای توسعه کشور و از جمله استان برداشت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 95 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 3 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.