اصفهان گلس مایند تا ۱۵ آذر، فرصت ثبت نام در طرح جهش تولید و تأمین مسکن - اصفهان گلسمایند

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: افق سالانه طرح نهضت ملی مسکن برای استان تولید حدود ۶۰ هزار واحد مسکونی است.

تا  ۱۵ آذر، فرصت ثبت نام در طرح جهش تولید و تأمین مسکنبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ علیرضا قاری‌قرآن، مهلت ثبت‌نام در طرح جهش تولید و تأمین مسکن را تا ۱۵ آذر دانست و گفت: پالایش و احراز شرایط متقاضیان هنوز شروع نشده است و پس از پایان مهلت ثبت‌نام در این مرحله، مراحل پالایش و اقدامات بعدی آغاز می شود. 

وی، امکان ثبت‌نام برای ۴۳ شهر استان را فراهم دانست و گفت: این اداره ‌کل پیشنهادی به وزارت راه و شهرسازی ارائه داده است که سامانه طرح نهضت ملی مسکن برای تمام شهرها باز شود.

علیرضا قاری‌قرآن افزود: پیش‌بینی می‌شود در افق کلیِ برای یک دوره چهارساله، حدود ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در استان تولید شود.

وی درباره طرح نهضت ملی مسکن گفت: این طرح تنها در مورد تولید مسکن در حومه شهرها نیست بلکه در قسمت‌های مختلف تعریف شده و بخشی از آن داخل شهرها و برخی در بافت فرسوده احداث می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تاکید کرد: متقاضیان واحدهای مسکونی در طرح جهش تولید مسکن، در ابتدای کار و هنگام ثبت‌نام می‌بایست دارای شرایط پنجگانه باشند و براساسِ خود اظهاری اقدام به ثبت نام کنند.

 به گفته وی، احتمال اینکه این آمار در ثبت‌نام جدید تغییر کند، امکان پذیر است، اما به نظر می‌رسد که میانگین ۲۰ تا ۳۰ درصدی برای کسانی که خود اظهاری می‌کنند، نسبت به کسانی که از فیلتر نهایی رد می‌شوند، وجود دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 95 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 5 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.