اصفهان گلس مایند تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتن ۱۰۷ بیمار خاص و صعب‌العلاج - اصفهان گلسمایند

تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتن ۱۰۷ بیمار خاص و صعب‌العلاجبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکزاصفهان؛ مدیر بیمه سلامت شمال استان اصفهان گفت: تاکنون ۲۰۰ بیمار کاشانی در سامانه بیمه سلامت ثبت نام کرده اند.
مسلم آشوری با بیان اینکه صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج در بیمه سلامت راه‌اندازی شده است، افزود: حمایت از بیماران صعب‌العلاج آغاز شده به طوریکه تا پیش از این تنها پنج بیماری تحت پوشش این بیمه بودند که باتوجه به حمایت اخیر دولت ومجلس این میزان به ۱۰۷ بیماری رسیده است.
وی گفت: هر بیماری که دچار یکی از بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج مانند سرطان، انواع دیالیز، انواع پیوند‌های عضو، تالاسمی، اتیسم و بیماری‌های نادر می‌تواند در سامانه بیمه سلامت ثبت نام کند.
مدیر بیمه سلامت شمال استان اصفهان افزود: این افراد با ثبت‌نام یک نشان ملی دریافت می‌کنند و با این نشان در مراجعه به هر مرکز درمانی، داروخانه و پزشکی با ارائه کد ملی و مشخص شدن نشان ملی بیماری‌های خاص از تخفیف‌های لازم برخوردار می‌شوند. آشوری با اشاره به اینکه بعضی از این خدمات معادل ۱۰۰ درصد درمان حمایت می‌شود و بیمار هیچ پولی نباید پرداخت کند، افزود: عمده دارو‌ها در قالب این صندوق برای بیماران با درمان سخت رایگان است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 84 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 23 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.