اصفهان گلس مایند تحصیل ۵۷ هزار دانش‌آموز اتباع در استان اصفهان - اصفهان گلسمایند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان گفت: در این استان حدود ۵۷ هزار دانش‌آموز اتباع خارجی مشغول تحصیل هستند که از این تعداد، حدود ۱۵ هزار دانش‌آموز برگه حمایت تحصیلی ندارند و باید برای دریافت آن اقدام کنند.
مهدی سلیمانی با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری ثبت نام دانش‌آموزان اتباع خارجی در هماهنگی با اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی استان در حال پیگیری است افزود: دانش‌آموزانی که مدارک اقامتی معتبر داشته‌اند، مانند سال‌های گذشته با همان مدرک اقامتی می‌توانند برای ثبت نام به مدارس مراجعه کنند و فرآیند ثبت نام مانند دانش‌آموزان ایرانی برای آن‌ها اجرا می‌شود.
وی گفت: دانش‌آموزانی که مدرک اقامتی معتبر ندارند برای ثبت نام در مدارس باید برگه حمایت تحصیلی داشته باشند تا به عنوان مدرک هویتی به مدارس ارائه کنند و فرآیند ثبت نام را انجام دهند.
وی افزود: این گروه از دانش‌آموزان لازم است از نیمه خردادماه به دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی مراجعه و برگه حمایتی سال جدید را دریافت کنند و این فرآیند تا ۲۴ تیرماه ادامه دارد و گروه دوم که برگه حمایت تحصیلی ندارند، از پنجم تا ۲۴ تیرماه می‌توانند با سرپرست خود به دفاتر خدمات اقامتی مراجعه کنند.
وی گفت: در استان اصفهان حدود ۲۷۰ دانش‌آموز اتباع خارجی استثنایی در مدارس استثنایی استان مشغول تحصیل هستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 94 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 29 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.