اصفهان گلس مایند تختهای بیمارستان های اصفهان دیگر جوابگو نیست - اصفهان گلسمایند

کرونا بی رحمانه می تازد

بیمارستان‌های اصفهان پر از بیماران کرونایی شده و تخت خالی برای بستری نیست.

تختهای بیمارستان های اصفهان دیگر جوابگو نیستبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ظرفیتِ تخت‌های کروناییِ بیمارستانِ الزهرا تکمیل شده است؛ به طوری که در ورودیِ بیمارستان، چند چادر صف انتظار ایجاد شده تا بعد از ترخیص بیماران، این بیماران جدید کرونایی جایگزین شوند.

دکتر بهروز کلیدری به وضعیت مشابهِ دیگر بیمارستان‌های شهر اشاره کرد و گفت: در بیمارستان‌های امین، شریعتی و غرضی همین وضعیت حاکم است؛ ظرفیت بیمارستان کاشانی و چمران هم از بستری بیماران تصادفی و قلب ۱۰۰ درصد تکمیل شده است.

وی درباره وضعیت بیماران هم گفت: خدمت رسانی به بیماران سرپایی در بیمارستان‌های مرجع کرونا به نحوی است که روزامه، ۵۰۰ نفر سرپایی ویزیت می‌شوند و خدمات بستری را ارائه می‌دهیم تا در منزل دوره درمان را بگذرانند و روز بعد، دوباره به بیمارستان مراجعه کنند تا دوا و درمان دریافت کنند.

دکتر کلیدری، دورهمی‌های خانوادگی و سفر‌ها را از جمله علل شیوعِ کرونا برشمرد و به دولت هشدار داد اگر چاره‌ای اندیشیده نشود، در روز‌های آینده، آمار مرگ و میر بالا می‌رود.

وی به شهروندان توصیه کرد درصورت ادامه برگزاری دورهمی‌های خانوادگی و بی توجهی به شیوه نامه‌های بهداشتی روند تولید بیمار کرونا ومرگ ومیر در استان افزایش می‌یابد به طوریکه در روز‌های آینده صف‌های طولانی از مراجعه بیماران کرونایی در پشت در‌های بیمارستان‌ها کشیده می‌شود.

هم اکنون دو هزار و ۵۱۸ بیمار کرونایی در مراکز درمانی ۲۲ شهرستان استان اصفهان بستری هستند.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 71 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 31 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.