اصفهان گلس مایند تخفیف آب بها برای مشترکان کم مصرف - اصفهان گلسمایند

معافیت پرداخت۳۷۰ هزار قبض در اصفهان

مشترکان کم مصرف در طرح آب امید کامل تخفیف می‌گیرند و امسال هشت درصد اصفهانی ها مشمول این طرح شدند.

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ تخفیف طرح ملی “آب امید” به مشترکانی اختصاص می‌یابد که مصرف ماهانه آن‌ها حداکثر تا یک سوّم الگوی مصرف است.
در قالب این طرح، مشترکان مسکونی با متوسط مصرف کمتر از پنج مترمکعب در ماه مشمول معافیت از پرداخت صورتحساب آب بها می‌شوند.
مدیر دفتر خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: از ابتدای اجرای طرح آب امید از دی ماه پار سال تاپایان خرداد، ۱۳ میلیارد ریال در قالب طرح ملی «آب امید» به مشترکان تخفیف داده شده است.

میثم اعلایی افزود: از مجموع چهار میلیون و ۵۷۰ هزار قبض آب بهای صادر شده در اصفهان در شش ماهه اخیر، ۳۷۰ هزار قبض مشمول معافیت پرداخت شد.
هدف اصلی از اجرای این طرح حمایت از حقوق مصرف کنندگان، برقراری عدالت اجتماعی و مدیریت مصرف آب است.
در قالب این طرح، مشترکان مسکونی بر اساس متوسط مصرف ماهانه به چهار دسته تقسیم می‌شوند، دسته اول مشترکان کم مصرف با متوسط مصرف ماهانه تا ۵ متر مکعب، دسته دوم با عنوان مشترکان خوش مصرف با متوسط مصرف بین ۵ تا ۱۴ متر مکعب، دسته سوم مشترکان پرمصرف با متوسط مصرف بیش از الگو (۱۴ متر مکعب تا دو برابر الگو) و دسته چهارم مشترکان بد مصرف با میزان مصرف بالاتر از ۲ برابر الگوی مصرف هستند.
بر اساس قانون توسعه و بهینه سازی آب شرب شهری و روستایی کشور که در سال ۹۴ تصویب شد، الگوی مصرفی آب برای نقاط مختلف کشور با توجه به آب و هوای هر نقطه تعریف شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 94 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 30 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.