اصفهان گلس مایند تست کرونای استیوی ‌جی مثبت شد/ این‌بار جرارد قبل از مصاف با چلسی لیز خورد! - اصفهان گلسمایند

پایگاه خبری فوتبالی – نتیجه‌ی آزمایش ابتلای به ویروس کووید نوزده اسطوره‌ی باشگاه لیورپول مثبت اعلام شده و این سرمربی نمی تواند شاگردانش در تیم استون ویلا را در چند باری آینده از نزدیک همراهی کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، باشگاه استون‌ ویلا انگلستان با انتشار بیانیه‌ی کوتاهی، از مثبت شدن آزمایش ابتلا به بیماری کرونای استیون جرارد، سرمربی تیم خود و اسطوره‌ی لیورپولی ها خبر داد. به این ترتیب، استیوی جی نمی‌ تواند در دو دیدار پیش رو مقابل چلسی و لیدز یونایتد روی نیمکت استون ویلا بنشیند. در قسمتی از متن این بیانیه آمده است:

“باشگاه تأیید می‌ کند که استیون جرارد در دو دیدار پیش رو نمی‌ تواند تیم را همراهی کند و به دنبال مثبت شدن تست کرونای آقای سرمربی تیم نخست، وی در قرنطینه خانگی به سر می‌ برد.”

لازم به ذکر است که استیون جرارد هم از لحظه‌ی مشخص شدن ابتلایش به بیماری کرونا، از حضور در میان سایر نفرات و اعضای تیم بازمانده و بالطبع، تا زمانی که نتیجه‌ی آزمایش کووید نوزده جرارد مجدداً منفی نگردد، این مربی اجاره‌ی حضور نزدیک در تمرینات را نخواهد داشت و دوره‌ی درمان بیماری را در قرنطینه خانگی پشت سر خواهد گذاشت.

همچنین رویارویی استیون جرارد با چلسی اگر چه که تحت عنوان سرمربی استون ویلا صورت بگیرد، باز هم علاقمندان به فوتبال خصوصا لیگ برتر جزیره را به یاد آن صحنه‌ی تاریخی لیز خوردن جرارد در بازی لیورپول و چلسی می اندازد که باعث شد همان توپ منجر به گل آبی های لندنی شود و به واسطه همان گل نیز دست قرمزهای آنفیلد از جام قهرمانی لیگ در آن فصل کوتاه ماند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 116 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 26 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.