اصفهان گلس مایند تلاش دشمن برای تحریف محتوای عاشورا - اصفهان گلسمایند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان : دشمن در تلاش است تا محتوای عاشورا و قیام امام حسین (ع) را تحریف کند.

تلاش دشمن برای تحریف محتوای عاشورابه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان در گردهمایی مسوولان هیئت‌های مذهبی کاشان واقعه کربلا و عاشورا را بزرگترین سرمایه شیعیان دانست و گفت: فرهنگ عاشورا و یادآوری حادثه تلخ عاشورا در شیعه نهادینه شده است و هیچ قدرتی نمی‌تواند شیعه را ازکربلا و عاشورا جدا کند.

آیت الله عباسعلی سلیمانی با اشاره به شکست دشمنان اسلام در طول تاریخ برای گرفتن این سرمایه بزرگ از شیعیان افزود: آن‌ها اکنون تلاش می‌کنند تا محتوای عاشورا را تحریف کنند.

وی با تاکید بر اینکه نباید هیئت ها محدود به قشر مذهبی و سنتی شود، گفت: هیأت باید برای تمامی اقشار و سنین جامعه برنامه داشته باشد و بتواند ارتباط مطلوبی با سطوح مختلف جامعه برقرار کند تا فرهنگ فاطمی و حسینی به شیوه مطلوب در جامعه ترویج شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان بر برگزاری عزاداری ها، مداحی‌ها ، مرثیه خوانی‌ها و سوگواری‌ها را در چهار چوب تعظیم خاندان پیامبراکرم (ص) تاکید کرد و افزود: شیوه عزاداری و مرثیه خوانی و سوگواری و مداحی باید در شأن این خاندان باشد.

آیت الله سلیمانی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در عزاداری‌ها را لازم دانست و گفت: مردم ثابت کردند در هر شرایطی مراسم عزاداری امام حسین (ع) را برگزار می‌کنند، ولی خود را ملزم به رعایت شیوه نامه‌های  بهداشتی می‌دانند و نیروی انتظامی نیز این آیین باشکوه را با نظم و امنیت هرچه تمام‌تر برگزار می‌کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 69 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 2 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.