اصفهان گلس مایند تنها امید اصفهان برای مدال رشته‌های انفرادی در پارالمپیک - اصفهان گلسمایند

علیرضامختاری همامی قهرمان پرتاب وزنه دنیا تنها پارالمپیکی اصفهان در رشته‌های انفرادی است که در توکیو حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ قهرمان پرتاب وزنه دنیا در آخرین روز‌های تمرینات آمادگی خود در کشورمان گفت: خدا را شکر به مرز آمادگی رسیده ام و امیدوارم بتوانم در صورت مدد الهی یک نشان خوشرنگ برای کشور عزیزم بدست بیاورم.
علیرضامختاری همامی افزود: هرچند در یک سال گذشته و با توجه به شرایط خاص کرونایی تمرینات آماده سازی با مشکلاتی همراه بود، ولی با برنامه ریزی‌های مختلف تا حدودی خود را به مرز آمادگی رساندم.
مختاری که دومین پارالمپیک خود را تجربه می‌کند گفت: هرچند که در پارالمپیک قبلی با بدشانسی و مشکلات روحی به دلیل از دست دادن مادر که در ریو به من اطلاع داده شد نتوانستم به عنوان بهتر از چهارمی دست پیدا کنم، ولی این بار در تلاشم تا خوش رنگترین نشان را برای کشور و استانم اصفهان کسب کنم.

قهرمان دو و میدانی ایران در ادامه افزود: در رقابت‌های پارالمپیک توکیو رقیبانی از عربستان، آمریکا، لیتوانی، آذربایجان، انگلیس را پیش رو دارم که به امید و توکل الهی ان شاالله تمام توانم را برای کسب بهترین نتیجه مقابل آن‌ها به کار خواهم گرفت.
علیرضا مختاری همامی تا کنون ۳ نشان ارزشمند جهانی و ۵ نشان آسیایی در کارنامه خود دارد و علاوه بر پرتاب وزنه قهرمان پرتاب دیسک جهان هم محسوب می‌شود.
رقابت‌های پارالمپیک توکیو از ۲ شهریور به صورت رسمی آغاز خواهد شد و علیرضا مختاری قهرمان ارزنده کشورمان ۷ شهریور به مصاف حریفان خواهد رفت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 80 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 22 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.