اصفهان گلس مایند توسعه روابط اقتصادی و گردشگری سوئیس و ایران - اصفهان گلسمایند

سفر رئیس مجلس ملی سوئیس به اصفهان

روابط اقتصادی و گردشگری سوییس با ایران بویژه اصفهان توسعه می‌یابد.

توسعه روابط اقتصادی و گردشگری سوئیس و ایرانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس مجلس ملی سوئیس در دومین روز سفر به اصفهان در دیدار با استاندار اصفهان گفت: تحریم‌ها علیه ایران سنگین است و تلاش می‌کنیم راهی برای رفع تحریم‌ها پیدا کرده و در نهایت باید تصمیمی گرفته شود.

آندریاس آییبی با اشاره به اینکه در بازدید از آثار تاریخی اصفهان جای خالی گردشگران خارجی در شهر دیده می‌شد، افزود: ما تنها گردشگران‌های خارجی در این شهر بودیم در حالی که اصفهان ظرفیت‌های زیادی در بخش گردشگری دارد.

وی گفت: آماده هستیم روابط با ایران به ویژه اصفهان را در بخش‌های مختلف از جمله اقتصادی و گردشگری توسعه دهیم.
استاندار اصفهان هم در این دیدار گفت: ایران در خط مقدم نبرد با گروهک‌های تروریستی است و اگر این تلاش‌ها نبود داعش امروز در کشور‌های اروپایی بود.

سید رضا مرتضوی با اشاره به روابط ۱۴۰ ساله ایران و سوئیس افزود: انتظار داریم مبادلات اقتصادی و تجاری بیش از این افزایش یابد.
وی با بیان این که مشترکات فرهنگی میان دو کشور به ویژه در برقراری صلح زمینه خوبی برای نزدیک کردن دو کشور است، گفت: روابط طرفین در حوزه علمی و فناوری می‌تواند تقویت شود.
استاندار اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان و زوریخ پیشتر درباره خواهر خواندگی دو شهر رایزنی کرده بودند و پیشنهاد می‌کنم این مسئله پیگیری شود.
مرتضوی با بیان این مطلب که روابط فرهنگی دو طرف با برگزاری هفته اصفهان در سوئیس قابل افزایش است، افزود: در بخش صنعت نیز روابط با توجه به ظرفیت‌های موجود می‌تواند گسترش یابد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 91 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 14 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.