اصفهان گلس مایند توسعه شبکه آزادراهی کشور به سه هزار و ۱۰۰ کیلومتر - اصفهان گلسمایند

وزیر راه و شهرسازی

وزیر راه و شهرسازی : شبکه آزادراهی کشور تا پایان هفته آینده به سه هزار و ۱۰۰ کیلومتر افزایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ وزیر راه و شهرسازی در حاشیه آیین آغاز طرح ایمن‌سازی تقاطع شهدای هسته‌ای و ساخت تقاطع غیر همسطح سایت شهید احمدی روشن در کاشان گفت: مسیر شبکه آزادراهی در کشور که در ابتدای دولت یازدهم ۲ هزار و ۱۰۰ کیلومتر بوده ، اکنون به حدود ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر رسیده است.
محمد اسلامی ، طول راه های آسفالته در کشور را بیش از ۲۱۰ هزار کیلومتر بیان کرد و افزود: به طور تقریبی ۸۵ درصد رفت و آمد‌ها در ۱۵ درصد این راه‌ها صورت می‌گیرد، بنابراین اولویت برای ما ارتقای سرویس و کیفیت راه‌هایی است که تراکم رفت و آمد دارند.

وی با ابراز تأسف از شرایط تورم و مطابق نبودن درآمد آزادراه‌ها با هزینه‌های آن گفت: شرکت‌های آزادراهی به همین دلایل در سال ها‌ی اخیر کمی از ارتقای کیفیت راه باز مانده اند.
وزیر راه و شهرسازی همچنین گفت: مشکل قیر نیز از مسائل عجیب راه‌سازی کشور است و به دلایل مختلفی همواره دسترسی به مصالح مورد نیاز دچار یکسری نوسان‌های غیر قابل قبول می‌شود.
محمد اسلامی با اشاره به وجود ۲ هزار کیلومتر راه آماده آسفالت در برهه کنونی ابزار امیدواری کرد با شرایط پیش رو بتوان این موانع را برطرف کرد و قیر را سریعتر به طرح‌ها تزریق کرد.
وی، مشکل تکمیل نشدن مسیر دوبانده باقیمانده برزک – کاشان را نبود قیر عنوان کرد و افزود: درصورت تامین قیرمورد نیاز امید است آن بخشی که قرارداد و تعهد شده بود به زودی آسفالت آن اجرا شود.
وزیر راه و شهرسازی درزمینه اجرای طرح ایمن‌سازی تقاطع شهدای هسته‌ای و ساخت تقاطع غیر همسطح سایت شهید احمدی روشن گفت: این تقاطع غیر همسطح برای ایجاد راه‌های دسترسی مجتمع شهید احمدی روشن به آزادراه اصفهان تهران به عنوان یک نیاز دیرینه و مطرح ساخته می‌شود.
طرح ایمن‌سازی تقاطع شهدای هسته‌ای و ساخت تقاطع غیر همسطح سایت شهید احمدی روشنی با اعتبار بیش از ۶۵ میلیارد تومان اجرا می‌شود.
تسهیل در حرکت‌های گردشی و دسترسی ایمن به مجتمع شهید احمدی روشن، ایجاد دسترسی ایمن از آزادراه کاشان-اصفهان به جاده قدیم نطنز (مجتمع)، ایجاد دسترسی ایمن اختصاصی از آزادراه کاشان-اصفهان به مجتمع، ایجاد دسترسی ایمن از جاده قدیم نطنز (مجتمع) به آزادراه اصفهان کاشان، ایجاد دسترسی ایمن از آزادراه اصفهان کاشان به جاده قدیم نطنز (مجتمع) و ایجاد دسترسی ایمن از جاده قدیم نطنز (مجتمع) به آزادراه کاشان اصفهان از جمله مزیت‌های طرح است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 86 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 2 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.