اصفهان گلس مایند تکمیل برگه خوداظهاریِ ۹۰ درصداز مدارس متوسطه اصفهان - اصفهان گلسمایند

تکمیل برگه خوداظهاریِ ۹۰ درصداز مدارس متوسطه اصفهانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ۹۰ درصد مدارس متوسطه استان برگه خوداظهاری را برای دریافت مجوز بازگشایی از نیمه آبان تکمیل کردند.
محمدرضا ناظم زاده افزود: برگه‌های خود اظهاری در ادارات نواحی و مناطق بررسی و به تعداد بسیاری از آن‌ها مجوز برگزاری حضوری کلاس درس داده شده است.
وی با بیان اینکه زمان بازگشایی مدارس متفاوت است و برخی واحد‌های آموزشی در همین هفته فعالیت حضوری خود را آغاز کردند، گفت: تعدادی دیگر از مدارس آمادگی برگزاری حضوری را در این هفته نداشتند و به هفته آینده موکول کردند.
معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، شرایط مدارس این استان را به لحاظ فضا، ساختمان و امکانات متفاوت دانست و افزود: نمی‌توان شرایط واحدی برای تمامی مدارس این استان ایجاد کرد و بر این اساس اختیار به شورای مدرسه داده شد که بر اساس الگویی که توانایی اجرای آن رادارند عمل کنند.
محمدرضا ناظم زاده گفت: در شهر‌های بزرگ همچون اصفهان، نجف‌آباد، کاشان و خمینی‌شهر که دارای جمعیت دانش‌آموزی بیشتر و کلاس‌های متراکم هستند مشکل وجود دارد، زیرا ملاحظات اجرای کار آن‌ها برای برگزاری کلاس‌های حضوری سخت‌تر می‌شود.
وی افزود: هیچ معلمی نمی‌تواند پس از ساعت موظفی آموزش حضوری به آموزش آنلاین بپردازد و دانش‌آموزانی که در مدرسه حاضر نشوند الزامی است از آموزش‌های آفلاین استفاده کنند.
در سال تحصیلی جاری حدود ۹۰۰ هزار دانش‌آموز در ۶ هزار واحد آموزشی در استان مشغول به تحصیل شدند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 108 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 8 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.