اصفهان گلس مایند جایی که مصلحت اجازه دهد ساکت نمی مانیم - اصفهان گلسمایند

جایی که مصلحت اجازه دهد ساکت نمی مانیمبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛امام جمعه موقت اصفهان با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با بیان اینکه کارنامه اعمال همه انسان‌ها در روز قیامت به دست آن‌ها داده می‌شود، گفت: باید توجه داشت که بر اساس روایات و آنچه در قرآن آمده همه اعمال ما از کوچک و بزرگ در این کارنامه ثبت شده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی با اشاره به اینکه رژیم صهیونستی سعی داشت با تربیت عوامل نفوذی در کارخانه‌ها، برخی مراکز حساس و تأسیسات اتمی خرابکاری کند، افزود: همچون همیشه همه اقدامات پلید با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) ناکام ماند و این در حالی بود که آن‌ها مدت‌ها برای اجرای این نقشه آموزش دیده بودند و حتی بار‌ها به اصفهان سفر کرده بودند.
وی گفت: در ادامه در خصوص آشوب‌های اخیر در کشور گفت: امروز نه تنها از دنیا عقب نیستیم بلکه با سرعت پیش می‌رویم و این از الطاف‌قرآن است، ایران نمی‌خواهد به کسی حمله کند، اما قرآن می‌فرماید اگر دشمن به شما حمله کرد شما هم مقابله به مثل انجام وظیفه کنید.
حجت الاسلام والمسلمین میردامادی افزود: امروز صهیونیست مرموز در حال تلاش است، اما می‌داند اگر صبح وارد جنگ شود ظهر دیگر اثری از این رژیم غاصب وجود نخواهد داشت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 88 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 15 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.