اصفهان گلس مایند جریمه ممنوعیت تردد کرونایی برای ۲۴ هزار خودرو در اصفهان - اصفهان گلسمایند

بیش از ۲۴ هزار خودروی دارای پلاک غیر بومی از هجدهم فروردین تا ۳۰ خرداد، اعمال قانون شدند.

جریمه ممنوعیت تردد کرونایی برای ۲۴ هزار خودرو در اصفهانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: در موج چهارم کرونا بیش از ۲۴ هزار خودروی دارای پلاک غیر بومی، اعمال قانون شدند و به رانندگان بیش از ۱۳۰‌هزار خودروی متخلف هم تذکر داده و از ورودشان به اصفهان جلوگیری شده است.

سرهنگ محمدرضا محمدی با بیان اینکه برای شهر‌های نارنجی و قرمز همچنان محدودیت‌ها برقرار است و خودرو‌های متخلف مشمول جریمه ۵۲۵ هزار تومانی می‌شوند افزود: از ساعات ۲۲ تا ۳ بامداد نیز ممنوعیت تردد برقرار است و جریمه ۲۱۰ هزار تومانی اعمال می‌شود.

وی افزود: شهروندان برای استعلام صورت وضعیت خلافی وسیله نقلیه خود می‌توانند از طریق سایت اینترنتی راهور ۱۲۰، سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ و یا مراجعه حضوری به دفاتر پلیس + ۱۰ اقدام کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کادر درمان نگران جرایم رانندگی صادر شده در زمان محدودیت تردد‌های کرونایی نباشند افزود: این افراد در صورت اعلام لیست قبلی و ارائه معرفی نامه از محل خدمتشان، با مراجعه حضوری به واحد اجراییات پلیس راهور استان در شهرک آزمایش اصفهان و در شهرستان‌های استان می‌توانند برای حذف و ابطال جرایم صادره اقدام کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 86 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 27 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.