اصفهان گلس مایند جمع آوری و ساماندهی افراد کارتن خواب - اصفهان گلسمایند

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری.

روح الله ابوطالبی گفت: مدیریت شهری اصفهان با توجه به سردی هوا، اقدام به جمع آوری و اسکان شبانه این افراد کرده است.

جمع آوری و ساماندهی افراد کارتن خواببه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان؛ مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: با توجه به برودت هوا، مدیریت شهری اصفهان طرح جمع آوری و اسکان شبانه افراد کارتن خواب و فاقد سرپناه شهر اصفهان را با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و ارائه غذای گرم، اجرا کرده است.

روح الله ابوطالبی به جمع آوری ۷۰ کارتن خواب متجاهر در شب‌های گذشته در شهر اصفهان اشاره کرد و افزود: از این تعداد ۶۰ نفر مرد به مرکز مربوطه در میدان استقلال و دو زن فاقد سرپناه به مرکز خورشید که ویژه زنان فاقد سرپرست و بی‌خانمان است، تحویل داده شدند.
وی افزود: ۸ نفر از این افراد نیز به محل سکونت شان منتقل و به آغوش خانواده بازگشتند.

ابوطالبی، از استقرار سه دستگاه اتوبوس با همکاری شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان در محل‌های از پیش تعیین شده برای هدایت افراد فاقد سرپناه به مراکز نگهداری خبر داد و گفت: شهرداری اصفهان علاوه بر جمع آوری و ساماندهی این افراد انتظار دارد با تعامل نهاد‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط در شهر و استان، امکان بازتوانی و سامان بخشی به اوضاع معیشتی این افراد، فراهم شود.
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از شهروندان خواست چنانچه افراد کارتن خواب و سرگردان در معابر و اماکن عمومی مشاهده کردند، مراتب را از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند تا اکیپ‌های مربوطه، سریعا به محل اعزام و نسبت به انتقال و تحویل این گونه افراد اقدام شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 96 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 17 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.