اصفهان گلس مایند حالِ هوای استان چگونه است؟ - اصفهان گلسمایند

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش‌های رگباری امروز و فردا با شدت بیشتری در مناطق غرب، شمال، شمال غرب و مرکز استان اصفهان ادامه می یابد.

حالِ هوای استان چگونه است؟به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اصفهان؛ ابراهیم هنرمند با بیان اینکه ناپایداری‌های جوی در سطح استان تا اواسط هفته آینده ادامه دارد، گفت: امروز جمعه، اوج فعالیت سیستم بارشی در مناطق غرب و مرکزی استان است و به بهبود بارندگی‌ها در نیمه غرب و شمال غرب استان از جمله شهر‌های گلپایگان، خوانسار و فریدونشهر امیدوار هستیم. فردا شنبه نیز بارش‌های خوبی در این نواحی و همچنین مناطق شمالی مانند نطنز و اردستان انتظار داریم.

او با اشاره به احتمال بارش تگرگ در ارتفاعات و مناطق مستعد افزود: امروز، آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد شهری و جاده‌ای در مناطق شمال، شمال شرق، غرب و تا حدی مرکز استان دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید تا شدید، تندباد لحظه‌ای و بارش‌های رگباری و رعد و برق تا اواسط هفته آینده در بسیاری از مناطق به ویژه در ساعات بعد از ظهر پیش‌بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: شدت بارش‌ها از روز یکشنبه تا اواسط هفته کمتر می‌شود، اما بارش‌های پراکنده بهاری همچنان ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، خاطرنشان کرد: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

ابراهیم هنرمند گفت: خوروبیابانک و چوپانان با دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین  میاندشت با دمای سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 100 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 14 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.