اصفهان گلس مایند حضور حداکثری مردم در پای صندوق رأی، موجب خشم دشمنان می‌شود - اصفهان گلسمایند

حضور حداکثری مردم در پای صندوق رأی، موجب خشم دشمنان می‌شودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ حجت‌الاسلام عبدالامیر خطاط با بیان اینکه قرآن انسان را تشویق به انجام کاری می‌کند تا دشمنان را به خشم بیاورد، افزود: بالا بودن تعداد آرا بر خشم دشمنان می‌افزاید و افراد متدین باید ضمن شرکت در انتخابات دیگران را هم تشویق به این کار کنند.

وی با اشاره به اهمیت انتخاب فرد اصلح و توجه به سوابق نامزدها گفت: لازم است که در انتخابمان بسیار حساس باشیم و با توجه کردن به سابقه و کارنامه گذشته نامزدها،  شایسته‌ ترین فرد که نسبت به مردم و مذهب تعهد دارد را انتخاب کنیم.

مسوول سازمان بسیج استادان حوزه علمیه اصفهان با ابراز تأسف از سخن برخی که مدرک حوزوی را در مقایسه با مدرک کلاسیک، فاقد اعتبار می‌دانند، افزود: این نگاه به معنای بی‌ریشه دانستن علم و دانش در ایران، انکار سابقه علمی کشور و نادیده گرفتن کل بنیادها و استوانه‌های علمی ایران عزیز است و هیچ ملتی با سابقه خودش این کار را نمی‌کند.

حجت الاسلام خطاط ادامه داد: آیا سابقه علمی ایران منحصر به یکی دو قرن است؟ آیا افتخارات علمی گذشته و علمای برجسته در علوم مختلف باید نادیده گرفته شوند؟ آیا ابوعلی سینا، فارابی، شیخ طوسی، خواجه نصیرالدین طوسی، علامه مجلسی، علامه طباطبایی و …  باید نادیده گرفته شوند؟   مدارک کلاسیک از هر جایی که اعتبار گرفته است مدارک حوزوی نیز از همانجا اعتبار یافته و تفاوتی ندارد.

وی با توصیه به نامزدهای ریاست جمهوری نسبت به رعایت اصول اخلاقی و دینی، گفت: امام صادق علیه‌السلام و شاگردان ایشان مناظرات بسیاری انجام داده اند و کتابی تحت عنوان احتجاج طبرسی برخی از این مناظرات را تدوین کرده است و امامان معصوم و بزرگان ما در مناظره هایشان هیچ‌گونه بی‌ادبی، توهین و گستاخی نکرده اند.

مسوول سازمان بسیج استادان حوزه علمیه اصفهان با اشاره به اهمیت شورای شهر، تاکید کرد: باید دقت کنیم کسانی وارد شوراها شوند که شهر را آباد کنند نه اینکه با ارتکاب به مفساد  از مسوولیت کنار بروند.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 279 views بار دسته بندی : سیاسی تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.