اصفهان گلس مایند حل مشکلات مسکن مهر در گرو اختصاص بودجه استانی - اصفهان گلسمایند

گسترش امکانات شهری،خواسته فریدونشهری ها

حل مشکلات متعدد مسکن مهر و دیگر نقاط شهر فریدونشهر نیاز به حمایت همه جانبه مسئولان استانی دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ شهردار فریدونشهر در ارتباط زنده اینترنتی با خبر ۲۰ شبکه اصفهان با اشاره به اقدامات اولیه مانند خاک برداری و زیرسازی معابر برای مجموعه مسکن مهر فریدونشهر گفت: شهرداری تا حد توان امکاناتی را برای تجهیز این مجموعه فراهم کرده، اما کافی نیست.

ابراهیم باتوانی افزود: همچنان در حال رایزنی برای جذب بودجه بیشتر برای گسترش امکانات شهری هستیم.

مسکن مهر فریدونشهر در زمینی به مساحت هفت هکتار، ۱۱ بوک و ۲۶۴ واحد احداث شده و در طرح توسعه به ۳۲۰ واحد خواهد رسید.

آسفالت نبودن برخی کوچه‌ها و معابر، نبود نانوایی و مغازه، دوری از مراکز آموزشی و انباشت نخاله‌های ساختمانی موجب نارضایتی ساکنان مسکن مهر فریدونشهر شده است.

در این بین کوتاهی برخی پیمانکاران در عمل به تعهدات خود از قبیل نصب آسانسور و پکیج و تکمیل نمای برخی واحد‌ها با وجود دریافت هزینه از ساکنان، نارضایتی ساکنان این واحد‌ها را به دنبال داشته است.

شهردار فریدونشهر با اشاره به اینکه واحد‌های مسکن مهر فریدونشهر از سال ۱۳۹۵ با قراردادی معادل ۱۵ میلیارد ریال تحویل شهرداری شده  تا زیرساخت‌های آن ساخته شود گفت: درصورت پرداخت به موقع عوارض از سوی شهروندان شهرداری آماده تکمیل زیرساخت‌ها و برطرف کردن نواقص است.

ابراهیم باتوانی با بیان اینکه حداقل ۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر فریدونشهر مورد نیاز است افزود: ۲۴ واحد مسکن مهر هم با وجود ثبت نام متقاضیان و واریز مبالغی از سوی آن‌ها تاکنون با گذشت بیش از ۱۰ سال ساخت آن‌ها نشده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 88 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 14 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.