اصفهان گلس مایند خبرنگاران منصفانه انتقاد کنند - اصفهان گلسمایند

امام جمعه کاشان:

برخی خبرنگاران دستاورد‌ها و خدمات مسوولان و دستگاه‌های اجرایی را به درستی منعکس می‌کنند که موجب تقویت مسیر مسولان است.

خبرنگاران منصفانه انتقاد کنند.به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان ؛  نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان سید سعید حسینی در جمع نماز گزاران جمعه با اشاره به دیدار فرماندهان سپاه با مقام معظم رهبری گفت: سپاه یک نیروی واکنش سریع مردمی و انقلابی است که تمام توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

حجت السلام والمسلمین حسینی افزود: امروز وظیفه و مأموریت سپاه حفظ کشور و جغرافیای ایران و همچنین حفظ انقلاب اسلامی و جهانی است.

وی برخی خبرنگاران دستاورد‌ها و خدمات مسوولان و دستگاه‌های اجرایی را به درستی منعکس می‌کنند که موجب تقویت مسیر مسولان است گفت: بعضی از خبرنگاران هم منتقد و منصف هستند که انتقاد آن‌ها هم سازنده است و مسولان هم باید نقد خبرنگار منتقد منصف را فرصت بدانند.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، ادامه داد : بدون تردید لحظه اسیر شدن از سخت‌ترین لحظات زندگی آزادگان و لحظه ورود به میهن نیز از شادترین ساعات زندگی آنهاست و امروز صبر آزادگان آنهم بدون گلایه، مایه افتخار ملت و نظام جمهوری اسلامی است.
امام جمعه کاشان ضمن اشاره به ۲۹ مرداد روز جهانی دنیای مجازی و لزوم حرکت به سمت اینترنت ملی و شبکه‌های اجتماعی ایرانی بیان داشت: لازم است از شبکه‌های اجتماعی ایرانی در دولت استفاده شود و شبکه‌های اجتماعی خارجی باید نظارت شود؛ هدف تقویت ایمان است و جمهوری اسلامی قصد مسدودسازی کسب و کار‌ها را ندارد و از این رو زیرساخت‌های لازم در این زمینه در حال آماده‌سازی است.
خطیب نماز جمعه کاشان با تأکید بر اینکه کودتای ۲۸ مرداد برای گذشته نیست بلکه پرچمی است که راه را نشان می‌دهد، تصریح کرد: این کودتا به همه می‌گوید که نمی‌شود به آمریکا اعتماد کرد، چون یاغی‌های زمانه و بین‌الملل با کودتای خود در کشور فساد ایجاد کردند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 70 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 18 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.