اصفهان گلس مایند خدمتِ گروه های جهادی اصفهان به کشور - اصفهان گلسمایند

دو هزار و ۷۰۰ گروه سازندگیِ جوانِ استان اصفهان در نقاط مختلفِ کشور خدمت رسانی می‌کنند.

خدمتِ گروه های جهادی اصفهان به کشوربه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اصفهان؛ رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان این گروه‌های جهادی از ۱۰ استان و ۲۸ ناحیه مقاومت را در حال خدمت رسانی به زلزله زدگان سی سخت دانست و گفت: گروه‌های جهادی در لرستان ٧١ منزل و در سیستان و بلوچستان ٢٢ منزل را بازسازی کرده اند.

حسن عجمی به حضور گروه‌های واکنش سریع بلافاصله پس از زلزله سی سخت اشاره کرد و گفت: جهادگران بلافاصله پس از زلزله، کارِ تخریب منازل بلااستفاده و لایروبی دو کیلومتر از جوی اصلی این شهر را پیگیری کردند و هم اکنون هم ساختِ ١١ منزل را در آنجا دنبال می‌کنند.

وی درباره پیگیریِ ٥٣٧ طرحِ عمرانی در حاشیه شهر‌های استان هم گفت: برای نوسازیِ هزار واحد آموزشی با آموزش و پرورش تفاهم نامه بسته ایم که امسال، عملیاتی شدنِ آن‌ها دنبال می‌شود.

عجمی درباره مسکن محرومان هم گفت: در حال حاضر، ساخت ٣٤٥ واحد مسکن محرومان در دست اقدام است که و بخشی از آن‌ها هم قابل استفاده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان به موضوع تولید ماسک هم گریزی زد و گفت: توانستیم قیمت ماسک را بشکنیم و با استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده، ٤٤ میلیون ماسک در استان تولید کنیم.

وی به آزادی ٢٢١ زندانی جرایم غیرعمد از هفته بسیج سال گذشته تا امروز به همت بسیج و خیران اشاره کرد و گفت: ١٠ هزار بسته معیشتی به خانواده زندانیان غیرعمد اهدا شده است.

آقای عجمی با بیان اینکه ٩٠٠ هزار بسته معیشتی در طرح کمک‌های مومنانه در استان توزیع شده است، درباره منابع مالیِ تامین این بسته‌ها گفت: بخشی از این بسته‌ها را سپاه، بخشی را خیران و بخشی را هم صنایع مادر تامین کردند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان ادامه داد: تاکنون، هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه، ٣٠ هزار بسته لوازم التحریر و دو هزار تبلت در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 91 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 12 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.