اصفهان گلس مایند خودداری اتباع و مهاجران خارجی از اقامت و اشتغال در مناطق ممنوعه اصفهان - اصفهان گلسمایند

خودداری اتباع و مهاجران خارجی از اقامت و اشتغال در مناطق ممنوعه اصفهانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، اصفهان ؛ مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری اصفهان گفت: اتباع خارجی درصورت اقامت و اشتغال در مناطق و شهرستان‌های ممنوعه استان اصفهان مشمول اعمال قانون می‌شوند و باید از اقامت و اشتغال در این مناطق خودداری کنند.
مهدی نادری افزود: نطنز، فریدن، فریدون‌شهر، بوئین و میاندشت، سمیرم، چادگان، خوانسار، دهاقان، نائین، گلپایگان، خور و بیابانک و اردستان و بخش ابوزیدآباد از توابع شهرستان آران و بیدگل دارای ممنوعیت اقامت و اشتغال برای حضور اتباع و مهاجران خارجی در استان است.
وی گفت: برخی مناطق بخش مرکزی اصفهان نیز دارای ممنوعیت اقامت و اشتغال برای حضور اتباع و مهاجران در است و با متخلفان برخورد می‌شود.
مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری اصفهان افزود: اتباع خارجی دارای مدارک قانونی و مجاز می‌توانند در ۱۶ شهرستان دیگر اُستان حضور داشته باشند.
نادری با اشاره به اینکه از نظر اقامت و اشتغال، اتباع افغانستان و بعد از آن اتباع کشور‌های عربی، بیشترین حضور را در اُستان اصفهان دارند گفت: بیشترین خدماتی که اتباع خارجی ساکن کشورمان دریافت می‌کنند مربوط به افغانستانی‌هاست.
مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری اصفهان افزود:: خدمات ارائه شده به اتباع خارجی شامل حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و پزشکی و درمانی می‌شود.
استان اصفهان بیش از پنج میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۲۸ شهرستان دارد و اتباع ۲۴ کشور در این استان اقامت دارند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 60 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 12 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.