اصفهان گلس مایند خود مالک ها بهره مند از تسهیلات قانون نهضت ملی مسکن - اصفهان گلسمایند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: افرادی که در همه شهر‌های استان دارای زمین هستند و برای آن پروانه ساختمانی دریافت کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سامانه saman.mrud.ir و ثبت نام در این سامانه از تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن بهره‌مند شوند.
علیرضا قاری‌قرآن افزود:خود مالک یعنی سند مالکیت زمین به نام بخش خصوصی یا شخص حقیقی باشد به این ترتیب هر خود مالک، می‌تواند برای ساخت تعداد واحد‌های در دست ساخت، وام دریافت کند، اما فقط یک واحد آن را می‌تواند به نام خود ثبت کند.
وی گفت: مالکان این اراضی می‌توانند به ازای هر واحد به طور مجزا تسهیلات دریافت و در مرحله فروش اقساطی افراد مورد نظر را برای دریافت کارت اقساط و انجام قسط بندی به بانک عامل معرفی کنند.
مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان درباره مدارک مورد نیاز برای بهره‌مندی از این طرح افزود: سند مالکیت و پروانه ساختمانی اصلی‌ترین مدارک مورد نیاز برای استفاده از این تسهیلات است.
قاری‌قرآن گفت: افرادی که برای فروش اقساطی به بانک معرفی می‌شوند نیازی به دارا بودن شرایط ماده یک آئین نامه قانون ساماندهی تولید و عرضه مسکن ندارند.
وی افزود: در مرحله پی‌کنی و فوندانسیون ۱۰ درصد، مرحله اسکلت و سقف ۴۰ درصد، سفت‌کاری ۲۵ درصد و مرحله نازک کاری نیز ۲۵ درصد تسهیلات به متقاضیان پرداخت می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 121 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 4 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.