اصفهان گلس مایند درخشش سه حافظ در مسابقات سراسریِ قرآن کریم مشکات - اصفهان گلسمایند

مجمع قاریان و حافظان آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع)

سه تن از حافظان مجمع قاریان و حافظان آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) موفق به کسب رتبه های برترِ سومین دوره مسابقات سراسریِ قرآن کریم «مشکات» شدند.

درخشش سه حافظ در مسابقات مشکاتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز اصفهان، مدیر مجمع قاریان و حافظان حضرت محمدهلال بن علی (ع) آران و بیدگل گفت: این دوره از مسابقات را مؤسسه قرآنی مشکات البرز در دو گروه سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و مفاهیم قرآن کریم برگزار و از سه نفر از برگزیدگان هر رشته با اهدای لوح یادبود و جایزه نقدی تجلیل شد.

احمد سربند افزود: در پایان این رقابت ها، «حسین خانی بیدگلی» و «محمد جواد نصیری آرانی» از مدرسانِ مجمع قاریان و حافظان هلال به ترتیب در رشته «حفظ کل» و «حفظ ۲۰جزء» موفق به کسب رتبه نخست شدند و «الهه ملک پور آرانی» در حفظ ۱۰ جزء دوم شد.

مدیر مجمع قاریان و حافظان آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) گفت: این مجموعه قرآنی در ۱۸ فروردین ۱۳۷۲ بنا به توصیه و تشویق محمود لطفی‌نیا از قاریان ممتاز بین‌المللی و به‌ همت جمعی از جوانان علاقه‌ مند به قرآن در رواق شرقیِ حرم مطهر راه‌اندازی شد.

سربند افزود: مجمع قاریان و حافظان هلال دارای سه شعبه تخصصی است و ساختمان اصلی این مرکز هم به همت خیرا ن در حال  ساخت است.

وی افزود: پرورش ۶۰۰  قرآن آموز، ۱۵۰ حافظ کل قرآن کریم، برگزاری ۲۶۰ دوره آموزشی عمومی و تخصصی و کسب ۲۶۵ رتبه کشوری و استانی از سوی قرآن آموزان این مرکز، از جمله افتخارات مجمع قاریان و حافظان هلال است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 91 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 17 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.