اصفهان گلس مایند دریافت اینترنتی نذورات عید قربان شگرد کلاهبرداران سایبری - اصفهان گلسمایند

رئیس پلیس فتای استان اصفهان هشدار داد: مردم برای سوء استفاده کلاهبرداران سایبری با شگرد دریافت اینترنتی نذورات عید قربان هوشیار باشند.

دریافت اینترنتی نذورات عید قربان شگرد کلاهبرداران سایبریبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس پلیس فتای استان گفت: افراد سودجو برای جلب اعتماد قربانیان با ارسال لینک جعلی از طریق پیامک یا شبکه‌های اجتماعی آن‌ها را به درگاه فیشینگ هدایت و با سرقت اطلاعات کارت بانکی نیات مجرمانه خود را عملی می‌کنند.
سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی افزود: شهروندان در هنگام پرداخت وجه حتماً به شماره حساب‌های رسمی و اعلام شده نذورات مراجعه و کمک‌های خود را واریز کرده و سایر شماره حساب‌هایی را که مورد تأیید هیچ سازمانی نیستند به پلیس اعلام کنند.
وی گفت: با تشکیل پرونده قضائی تاکنون حساب‌های بانکی افرادی که از این طریق از شهروندان کلاهبرداری کردند مسدود شده است و شناسایی سایر متهمان مرتبط با این پرونده در دستور کار پلیس فتا قرار دارد . 
رئیس پلیس فتا گفت: شهروندان می‌توانند آخرین و به روزترین آموزش‌های لازم در خصوص استفاده صحیح از ظرفیت‌های فضای مجازی را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir دریافت کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 77 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 15 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.