اصفهان گلس مایند دستِ دستگاه قضا در مقابلِ دوستدارانِ واردات - اصفهان گلسمایند

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، کسانی را که به دنبال واردات هستند، تهدید به پیگیری قضایی کرد.

دستِ دستگاه قضا در مقابلِ دوستدارانِ وارداتبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اصفهان؛ عزت الله اکبری تالارپشتی در آیین آغازِ پویشِ کارگرانِ صنعتِ لوازمِ خانگیِ کشور با عنوان «نه به واردات» در بازدید از گروه صنعتی انتخاب الکترونیک گفت: ما مخالف واردات بی رویه هستیم و از این رو نیاز به همت عالی داریم تا نیاز خودمان را در کشور تولید کنیم.

وی تاکید کرد: ما سرمایه گذاری را صرفا در بخشِ فن آوری و به شرطِ همکاری با شرکت های ایرانی می پذیریم.

حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی هم در این آیین با هشدار به افراد ناآگاه یا سود جو که وارداتِ لوازمِ خانگی را پیگیری می کنند، گفت: این افراد بدانند تحت رصد ما هستند و چون خط قرمز ما بیکاریِ کارگرِ ایرانی است، به همتِ هر سه قوه با این افراد برخورد می کنیم.

وی تاکید کرد: مجلس محکمتر از دولت و قوه قضاییه در برابر وارداتِ بی رویه ایستادگی خواهد کرد و این در حالی است که هم دولتِ جدید و هم مجلس مصمم به حمایت از تولید داخلی هستند.

حسینعلی حاجی دلیگانی گفت: چند طرح در مجلس در این زمینه در دست تهیه و تصویب است و قطعا به کسانی که در زمان تحریم ها ما را تنها گذاشتند، اجازه برگشت به بازار ایران نخواهیم داد.

وی با بیان اینکه به غیر از آنهایی که در زمان تحریم، بازار ایران را ترک کردند، اگر سرمایه گذاران خارجیِ دیگری بخواهند در ایران سرمایه گذاری کنند، به شرط همکاری با شرکتهای ایرانی و واردات در عرصه فن آوری و با قید این عبارت که «تولید مشابه داخلی نداشته باشد»، از آنها استقبال خواهیم کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 97 views بار دسته بندی : اقتصادی تاريخ : 4 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.