اصفهان گلس مایند دستگیریِ سارقان در کاشان - اصفهان گلسمایند

هوشیاری و سرعت عمل مأموران کلانتریِ ۱۱ در کاشان باعث انهدام باندِ سارقانِ منزل و اماکن کارگاهی شد.

دستگیریِ سارقان در کاشانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اصفهان؛  فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: مأموران کلانتری ۱۱ غیاث الدین جمشید، هنگام گشت زنی در حوالی شهرک فتح المبین، به یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین مشکوک شدند.

سرهنگ حسین بساطی گفت: مأموران، موتورسیکلت را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند و در بررسی‌ها، متوجه سرقتی بودنِ وسیله نقلیه شدند و بلافاصله، مراتب را در دستور کار خود قرار دادند و متهمان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: متهمان در بازجویی‌های اولیه در ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند؛ ولی وقتی با شواهد و مدارکِ مستندِ پلیس مواجه شدند، اعتراف کردند که پس از سرقت موتورسیکلت، قصدِ سرقت از اماکنِ کارگاهیِ شهرکِ فتح المبین را داشتند.

سرهنگ حسین بساطی گفت: ماموران در ادامه تحقیقات و رسیدگی به این پرونده، متوجه فعالیتِ یک باندِ ۹ نفره‌ی سارقانِ منزل و اماکنِ کارگاهی و فروش اموال مسروقه به یک مالخر شدند و بلافاصله، طی هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان، تمام متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ بساطی با اشاره به اعتراف متهمان به ۲۳ فقره سرقت منزل، اماکن کارگاهی و خصوصی گفت: طبق نظر کارشناسان، ارزشِ ریالیِ اقلامی که تاکنون از مخفیگاهِ سارقان و مالخر کشف شده، حدود ۱۲ میلیارد ریال است.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 88 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 22 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.