اصفهان گلس مایند دستگیری کلاهبرداری که «نذر» می دزدید - اصفهان گلسمایند

فردي كه با درج آگهيِ دريافت نذورات عيد قربان در سايت ديوار از مردم كلاهبرداري مي كرد، دستگیر شد.

دستگیری کلاهبرداری که «نذر» می دزدیدبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، اصفهان؛ رئیس پلیس فتای استان گفت: در پی شکایت چند نفر مبنی بر اینکه فردی ناشناس در سایت دیوار به بهانه دریافت نذورات عید قربان، ۳۰ میلیون تومان از آن‌ها کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ مرتضوی افزود: در تحقیقات صورت گرفته، مشخص شد متقاضیان در سایت دیوار با آگهی دریافت نذورات عید قربان مواجه شده و برای پرداخت نذورات خود با آگهی دهنده تماس گرفته بودند و او هم پس از جلب اعتماد با ارائه شماره کارت، اقدام به دریافت نذورات از خیران کرده بود.

رئیس پلیس فتای استان اضافه کرد: مالباختگان پس از واریز وجه به حساب متهم، متوجه شدند که از آن‌ها کلاهبرداری شده و آگهی دهنده هم از پاسخگویی به تماس آن‌ها خودداری و آگهی را حذف کرده است.

به گفته وی، پس از مطرح شدن این شکایت، با بررسی مستندات و اظهارات شاکی، نهایتاً، هویت متهم به دست آمد و در یک عملیات ضربتی دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

رئیس پلیس فتای استان به مردم توصیه کرد هیچگاه به افرادی که در سایت‌های واسطه گر و شبکه‌های اجتماعی و مَبادی غیر رسمی و نامعتبر ادعای امر خیر می‌کنند، اطمینان نکنند و مراقب ترفند‌های افراد سودجو و کلاهبردار باشند.

وی همین طور از مردم خواست تخلفات صورت گرفته در فضای مجازی را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی Cyberpolice.ir، (بخش مرکز فوریت‌های سایبری) اطلاع دهند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 97 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 3 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.