اصفهان گلس مایند دست در دستِ هم، برای آبادانی نصف جهان - اصفهان گلسمایند

پیشنهاد شهردار برای داشتن شهری بهتر

شهردار جدید اصفهان: هر کسی که توانایی کمک به شهرداری دارد با روی باز می‌پذیریم.

دست در دستِ هم، برای آبادانی نصف جهانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در مراسم معرفی  علی قاسم زاده به عنوان شهردار جدید اصفهان با اشاره به اینکه در چهار سال گذشته اقدامات قابل قبولی انجام شده گفت: شهرداری باید از راه درست منابع مالی خود را تامین و خود باید مجری قانون باشد، خلاف مسیر قانون قدم برندارد و تمام اقدامات در شهر حد و حدود مشخص و قانونی داشته باشد.
آیت الله طباطبایی با بیان اینکه اگر منصفانه بنگریم در همه ادوار شهر کار‌های زیادی شده افزود: بسیاری از کار‌ها که در چند سال اخیر انجام شده، از دوره‌های قبل پایه‌گذاری شده بود و در چهار سال گذشته نیز اقدامات قابل قبولی انجام شد.

قطع دست واسطه ها؛ ثمره  الکترونیکی شدن فعالیت شهرداری

دست در دستِ هم، برای آبادانی نصف جهاناستاندار اصفهان نیز در این مراسم با تشکر از مدیریت شهر پنجم گفت: امروز یک صحنه رفاقت در میدان امام (ره) رقم خورده به طوری که چهره‌های مختلف با نگرش‌ها و سلایق مختلف در کنار هم قرار گرفته‌اند که نشان می‌دهد شورای ششم بیشتر به داشته‌های افراد نگاه کرده و سوگیری‌های سیاسی را کنار خواهد گذاشت.
عباس رضایی با اشاره به الکترونیکی شدن بخش زیادی از فعالیت‌های شهرداری افزود: این کار موجب حذف واسطه‌ها و رفع مشکلات فعلی می‌شود.
وی گفت: امید است مدیریت شهری بتواند استفاده از تجربیات گذشته را سرلوحه کار قرار دهد.

تکمیل خط یک متروی اصفهان پس از ۱۷ سال
علیرضا نصراصفهانی رئیس شورای پنجم شهر اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به کمک به مدیریت شهری ششم گفت: هر دوره مدیریتی باید به بهترین نحو ممکن شهر را با ارزش افزوده تحویل آیندگان بدهند و یقیناً هیچ دوره‌ای از ارائه خدمات برای این شهر فروگذار نبوده است.

هر کسی که توانایی کمک به شهرداری دارد با روی باز می‌پذیریم و از بخش خصوصی هم می‌خواهیم تا همراه شهرداری باشند تا شهری بهتر بسازیم

شهردار سابق اصفهان با اشاره به تحقق شعار‌های مدیریت پنجم گفت: با پیگیری‌های جدی در سال ۱۴۰۰، بودجه شهرداری اصفهان به حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان رسید؛ از سال ۹۷ به بعد سیر تحقق بودجه صعودی بوده و در سال ۹۹، بودجه ۱۱۰ درصد تحقق یافته که ناگزیر شدیم با اصلاح بودجه، آن را به هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش دهیم که ۹۶ درصد آن تحقق یافت.
قدرت الله نوروزی افزود: در چهار سال گذشته ملاقات بارئیس جمهور، معاون اول و مدیر عامل بانک‌های مختلف در هر دوشنبه منجر به ورود سه هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت به اصفهان شد تا خط یک مترو پس از ۱۷ سال، در کمتر از چهار ماه تکمیل شود.
وی از مدیران دوره ششم مدیریت شهری خواست این سیاست را ادامه دهند تا مطالبات شهرداری اصفهان وصول شود.
نوروزی با بیان اینکه شهر متعلق به همه ما است و باید به جایگاه واقعی خود برسد، افزود: از همه کسانی که با من همکاری کردند، از معاونان، مدیران سازمان‌ها، شورای شهر، امام جمعه اصفهان، آیت الله مظاهری، دانشگاهیان، و همه مردم شهر اعم از نگهبانان، باغبانان، پاکبانان، رانندگان اتوبوس و تاکسی سپاسگزاری می‌کنم.

هدف مدیریت ششم ایجاد تحول در شهر

دست در دستِ هم، برای آبادانی نصف جهانرئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این مراسم با بیان اینکه هدف مدیریت ششم ایجاد تحول در شهر است گفت: در چهار سال پیش‌روطرح‌های عمرانی شهر تکمیل شده و با قدرت و قوت بیشتری ادامه پیدا کند.
محمد نور صالحی با تاکید بر کسب درآمد‌ها با جلب رضایت مردم، شفافیت، کار جهادی و پیشرفت شهر در تمام جهات به عنوان اولویت‌های مهم مدیریت شهری در دوره فعلی افزود: امیدواریم تحولات و برنامه‌ریزی‌ها به نحوی پیش رود که پس از پایان یک دوره چهار ساله موفق بوده و در پیشگام مردم کارنامه‌ای روشن و شفاف ارائه دهیم.

استقبال شهردار جدید از مشارکت بخش خصوصی
شهردار جدید اصفهان گفت: در مدیریت جدید قصد نداریم فقط به محور‌های اصلی شهر توجه کنیم بلکه می‌خواهیم از نظر شهرسازی؛ فرهنگی و اجتماعی وارد شویم.
قاسم زاده افزود: هر کسی که توانایی کمک به شهرداری دارد با روی باز می‌پذیریم و از بخش خصوصی هم می‌خواهیم تا همراه شهرداری باشند تا شهری بهتر بسازیم.
در این مراسم علی قاسم زاده به عنوان شهردار جدید اصفهان معرفی و از خدمات قدرت الله نوروزی شهردار سابق قدردانی شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 103 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 29 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.