اصفهان گلس مایند دو طرح راهداری در محور‌های مواصلاتی کاشان در دست اجرا - اصفهان گلسمایند

اجرای دو طرح راهداری در محور‌های مواصلاتی شهرستان کاشانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان، این طرح‌ها را شامل تکمیل راه دسترسی به روبروی سایت شهید احمدی روشن و دسترسی آن به آزاد راه کاشان-اصفهان و اجرای باند دوم بخش پایانی راه‌های کاشان دانست و گفت: نیمی از ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته به اجرای این طرح را سازمان انرژی اتمی کاشان تامین کرده است.
مجتبی آراسته افزود: این طرح موجبِ دو باند شدن انتهای حوزه راه‌های شهرستان کاشان و همچنین ایمن شدن دسترسی به آزاد راه اصفهان-تهران و اصفهان- کاشان می‌شود.
وی، در حال حاضر پیمانکار را در حوزه شهرستان کاشان و در انتهای محور مواصلاتی کاشان-نطنز فعال اعلام کرد و گفت: تسهیل در حرکت گردشی و دسترسی ایمن به مجتمع شهید احمدی روشن، فراهم شدن دسترسی ایمن از آزادراه کاشان-اصفهان به جاده قدیم نطنز و بالعکس و از آزادراه کاشان-اصفهان به مجتمع از مزایای این طرح است.
وی افزود: طول مجموع عملیات خاکی این طرح سه هزار و ۹۸۵ متر و طول مسیر آسفالت گرم با راه اختصاصی مجتمع و تعریض تقاطع، هفت هزار و ۲۰۰ متر است.
آراسته گفت: این محور در طول ۶ کیلومتر با ایجاد رمپ و لوپ، ۱۱ پل آبرویی و یک دستگاه پل بزرگ به عنوان تعریض پل زیرگذر موجود اجرا می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 94 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 25 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.