اصفهان گلس مایند راه اندازی مرکز غربالگری کودکان متکدی - اصفهان گلسمایند

برای اولین بار در اصفهان؛

مرکز غربالگری کودکان متکدی برای اولین بار در اصفهان راه اندازی می‌شود.

راه اندازی مرکز غربالگری کودکان متکدیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: مرکز ساماندهی و غربالگری ویژه کودکان متکدی کمتر از ۱۸ سال با همکاری اداره کل بهزیستی استان اصفهان در حال تجهیز و راه‌اندازی است.

روح‌الله ابوطالبی افزود: در این مراکز برای نخستین بار در کلانشهر اصفهان به‌صورت تخصصی به هدایت، غربالگری و ساماندهی کودکان متکدیان دختر و پسر پرداخته می‌شود.

وی گفت: شهرداری اصفهان در طول سال برای کارتن‌خواب‌ها و افراد بی‌سرپناهی که در معرض خطر قرار دارند برنامه خاص و دائمی در نظر دارد که در ایام سرد سال این اقدامات به‌طور ویژه انجام می‌شود.

ابوطالبی با بیان اینکه کارتن‌خواب‌ها به دو دسته معمولی و معتاد متجاهر تقسیم می‌شوند، گفت: برای جمع‌آوری و ساماندهی این افراد از طریق هماهنگی با دستگاه قضایی و ۱۳ دستگاه متولی پیگیری‌های لازم انجام و مکان‌های استقرار آن‌ها شناسایی شد.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان اضافه کرد: در این عملیات، بیش از ۱۵۰ کارتن‌خواب شناسایی و طی چند روز گذشته به مراکز استقلال (ویژه مردان) و مرکز ساماندهی خورشید (ویژه زنان) منتقل شدند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 79 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 19 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.