اصفهان گلس مایند راه اندازی مشعل تصفیه گازوئیل شرکت پالایش نفت اصفهان - اصفهان گلسمایند

با هدف تولید گازوئیل یورو ۵

مشعل شماره یک طرح تصفیه گازوئیل با ظرفیت هزار تن در ساعت در شرکت پالایش نفت (پالایشگاه) اصفهان با هدف تولید گازوئیل یورو ۵، در سرویس قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛  مدیر عامل شرکت پالایش نفت اصفهان با بیان اینکه مقدمات ورود گاز طبیعی شبکه سراسری به پالایشگاه جنوبی انجام شده گفت: تا ۲ ماه آینده طرح تصفیه گازوئیل شرکت پالایش نفت اصفهان به صورت کامل اجرایی می‌شود.

محسن قدیری افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، نخستین محموله گازوئیل تصفیه شده طبق استاندارد یورو۵ در آینده نزدیک در واحد‌های تصفیه گازوئیل تولید خواهد شد.
وی گفت: با راه اندازی این طرح ۳۰۰ تُن گوگرد از گازوئیل تولیدی پالایشگاه اصفهان حذف خواهد شد و غلظت گوگرد در گازوئیل تولیدی این شرکت از ۵ هزار PPM به ۵۰ PPM می‌رسد.
قدیری گفت: با بهره برداری از این طرح به ازای تصفیه هر بشکه گازوئیل تولیدی ۷ دلار ارزش افزوده عاید شرکت خواهد شد.
شرکت پالایش نفت اصفهان (پالایشگاه اصفهان) وظیفه تامین حدود ۲۵ درصد از سوخت کشور را به عهده دارد و بنزین و گازوئیل از محصولات اصلی این شرکت بشمار می‌آید بطوری‌که سوخت ۱۶ استان از جمله اصفهان را تامین می‌کند.
ایـن شرکت با حدود ۳۰ نوع فراورده نفتی اصلی و ویژه در منطقه‌ای به مساحت ۳۴۰ هکتار در شمال غربی اصفهان واقع و ظرفیت آن حدود ۳۷۵ هزار بشکه در روز است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 161 views بار دسته بندی : اقتصادی تاريخ : 9 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.