اصفهان گلس مایند روز جهانی جودو در پایتخت تمدن ایران در میدان امام اصفهان - اصفهان گلسمایند

هفتم آبان به نام روز جهانی جودو نامگذاری شده و امروز میدان تاریخی امام اصفهان میزبان صد‌ها جودکار از سراسر کشور بود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛  رئیس فدراسیون جودو در این مراسم با بیان اینکه امسال این رویداد با شعار جودو در ایران زنده است برگزار شده گفت: فدراسیون جهانی جودو با رای ناعادلانه کشور ما را از حضور در رقابت‌های بین المللی محروم کرده، اما جودو کشورمان همچنان با اقتدار به راه خود برای موفقیت ادامه خواهد داد.

آرش میراسماعیلی افزود: جودو ایران همواره از برترین‌های دنیا و بوده و هست و هیچ کس نمی‌تواند این اقتدار را از جوانان این مرز و بوم بگیرد.
وی گفت: خط قرمز ورزش ایران و رشته جودو دفاع از آرمان‌های کشور است و همه جودوکاران قهرمان کشورمان با این عقیده استوار امیدوار به آینده این رشته هستند.
رئیس فدراسیون جودو با بیان اینکه جودو ایران در این چندسال به رشد و توسعه خود ادامه داده افزود: در حوزه زیرساختی خانه‌های جودو زیادی را در سطح کشور آماده کرده ایم و هم اکنون نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر هم به صورت حرفه‌ای در این رشته محبوب و المپیکی در کشورمان فعالیت دارند.
آرش میراسماعیلی گفت: تمام توان خود را به کار گرفته ایم تا این رای ناعادلانه و ناجوانمردانه را بشکنیم و در این راستا سوم آذر امسال جلسه دادگاه ما برای دفاع از پرونده جودو کشور است و امیدواریم به زودی خبر‌های خوبی از این رشته برسد و شاهد حضور جودوکاران کشورمان در رقابت‌های بین المللی باشیم.
جودو کشورمان به مدت ۴ سال از حضور در میادین بین المللی محروم شده که ۲ سالی از آن سپری شده است.
فدراسیون جهانی جودو به دلیل اینکه جودوکاران ما در رقابت‌های جهانی از رویارویی با حریف غاصب صهیونیستی خودداری کردند این حکم ناعادلانه را به جودو ایران تحمیل کردند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 102 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 29 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.