اصفهان گلس مایند رونمایی از طرح ملی جایزه جهادی بانوان در گام دوم انقلاب - اصفهان گلسمایند

در صداوسیمای مرکز اصفهان

در آئینی به مناسبت هفته دفاع مقدس، طرح ملی جایزه جهادی بانوان در گام دوم انقلاب در صدا وسیمای مرکز اصفهان رونمایی شد.

رونمایی از طرح ملی جایزه جهادی بانوان در گام دوم انقلاببه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان در این آیین شناسایی و شبکه سازی بانوان جهادگر، استعدادیابی و استعداد پروری، توانمندسازی و توان افزایی را از اهداف این طرح ملی دانست و گفت: اقتدار امروز ایران مرهون خون شهداست.

بهرام عبدالحسینی بااشاره به تاثیرگذاری نقش بانوان اصفهانی در هشت سال دفاع مقدس گفت: مادران اصفهانی با روحیه بسیجی نقش پرنگی را در دفاع از میهن ایفا کردند و آمار شهدای والامقام اصفهان نشان دهنده ثمره این روحیه فداکاری و از خودگذشتی مادران شهدا در دوران دفاع مقدس است.

فضلی مدیر کل زنان وخانواده استانداری اصفهان هم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امسال پیشنهاد برگزاری جایزه جهادی بانوان استان مطرح شد و امید می‌رود بتوان در ایام دهه فجر این جشنواره در سطح استانی برگزار شود.

سرهنگ رضایی مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان هم در این آئین گفت: در تمام عرصه‌ها بانوان نقش تاثیر گذاری در انقلاب اسلامی داشتند و امروز دفاع ازمیهن تغییری نکرده و تهاجم همان تهاجم است زمانی که دشمن به نتیجه نرسید تاکتیک را عوض کرد؛ مجموعه حفظ آثار ونشر دفاع مقدس افتخار این را دارد که آثار وبرکات این عزیران را حفظ کند تا الگویی برای نسل چهارم انقلاب باشند تا دختران ایران اسلامی سبک زندگی خود را بر این مبنا قراردهند.

فرزانه کلاهدوزان عضو شورای شهر اصفهان نیز در آئین رونمایی از طرح ملی جایزه بانوان درگام دوم انقلاب گفت: بانوان استان اصفهان ظرفیت بالایی دارند و باید گام دوم انقلاب از این ظرفیت بهترین شکل استفاده کرد.

خانم لندی دبیر علمی جایزه جهادی بانوان در گام دوم انقلاب هم گفت : امروز منشور این جایزه ملی با محوریت خانواده رونمایی می‌شود و هدف از آن الگوسازی برای بانوان و دختران امروزی و این الگو را باید دختران ما انتخاب کنند و با برپایی این جشنواره استانی بانوان جهادگر معرفی می‌شوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 99 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 28 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.