اصفهان گلس مایند شبکه اصفهان یک گام دیگر به پخش اچ دی نزدیک شد - اصفهان گلسمایند

با امضای تفاهم نامه میان صداوسیما و سازمان مدیریت

تجهیز واحد سیار اچ دی استانی به شش دوربین اچ دی در مرحله پایانی قرار دارد و شبکه اصفهان یک گام دیکر به بهره مندی از ظرفیت اچ دی نزدیک شد.

تفاهم نامه همکاری مشترک بین اصفهان گلسمایند و سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان امضا شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیر کل برنامه ریزی ونظارت معاونت توسعه و فناوری سازمان صداوسیما در این مراسم گفت: این تفاهم نامه مشترک در محور‌های بروز رسانی زیرساخت‌ها وتجهیزات صوتی، تصویری وسیگنال رسانی، ایمن سازی شبکه در چرخه تولید و پخش فناوری رسانه وفضای مجازی امضا شده است.
محمدباقر درویشی امیری افزود: با مساعدت سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان اصفهان و اصفهان گلسمایند و مشارکت معاونت توسعه و فناوری سازمان صداوسیما این تفاهم نامه با مشارکت ۵۰ درصدی طرفین به مبلغ ۳۰ میلیارد تومان امروز به امضا رسید.
وی این تفاهم نامه را سومین همکاری مشترک صداوسیما و سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان بیان کردو گفت: در همکاری‌های قبلی تعهدات عملیاتی شده و اکنون هم معاونت توسعه و فناوری سازمان صداوسیما آمادگی لازم برای توسعه همکاری‌ها را دارد.
درویشی امیری تجهیز واحد سیار اچ دی استانی به شش دوربین اچ دی باهدف بهبود چرخه تولید پخش شبکه اصفهان را در مرحله پایانی این طرح دانست و ابراز امیدواری کرد تا پایان تابستان این واحد به این دوربین‌ها تجهیز شده تا شبکه اصفهان از ظرفیت اچ دی بهره‌مند شود.
رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان اصفهان هم در این آئین گفت: صدا و سیما متعهد شده به مدت یک سال در بروزرسانی تجهیزات دیجیتالی وتلویزیونی دیجیتال و اف ام استان اصفهان مشارکت داشته باشد.
محمدرضا قاسمی، هدف اصلی از امضای این تفاهم نامه مشارکتی را برخورداری مخاطبان رسانه از کیفیت مطلوب‌تر صدا وتصویر از رسانه بیان کرد و افزود: در سفر ریاست جمهوری به اصفهان مقرر شد ۸۰ میلیارد تومان از منابع ملی در اختیار صداوسیما قرار گیرد که با امضای این تفاهم نامه جدید ۳۰ میلیارد تومانی، سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان ۱۱۰ میلیاردتومان تفاهم نامه با اصفهان گلسمایند بعنوان استان معین تهران دارد و متعهد هستیم حمایت‌های لازم را در توسعه زیرساخت‌های رسانه داشته باشیم.
تفاهم نامه همکاری مشترک بین اصفهان گلسمایند و سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان بین محمدباقردرویشی امیری مدیرکل برنامه ریزی ونظارت معاونت توسعه وفناوری سازمان صداوسیما، محمدرضا قاسمی رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان و بهرام عبدالحسینی مدیرکل اصفهان گلسمایند امضا شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 152 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 5 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.