اصفهان گلس مایند شناسایی حدود ۱۰ هزار حلقه چاه غیر مجاز در استان اصفهان - اصفهان گلسمایند

حدود ۱۰ هزار حلقه چاه غیر مجاز در استان اصفهان شناسایی شده است.

شناسایی حدود ۱۰ هزار حلقه چاه غیر مجاز در استان اصفهانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیرعامل سابق شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در نشست عمران و آبادانی در کنگره استان اصفهان و توسعه ملی با اشاره به وجود حدود ۴۳ هزار حلقه چاه مجاز در استان گفت: تعداد چاه‌های غیر مجاز نیز با وجود اقدامات پیشگیرانه افزایش یافته است.
میرمحمد صادقی با بیان اینکه آب آشامیدنی مردم استان اصفهان فقط از یک سامانه آبرسانی (تصفیه خانه باباشیخعلی) تامین می‌شود، افزود: میزان آب شرب تولیدی ۱۱.۸ و میزان مصرف حدود ۱۵ متر مکعب بر ثانیه که با کمبود ۲.۷ متر مکعب آب بر ثانیه مواجه هستیم.
وی گفت: بخشی از طرح سامانه دوم آبرسانی به اصفهان تا پایان مرداد امسال به بهره برداری می‌رسد و بسیاری از مشکلات آب شرب با راه اندازی آن برطرف می‌شود.
میرمحمد صادقی با بیان اینکه با انتقال آب از خلیج فارس نیز آب صنعت جدا می‌شود، افزود: با اجرای طرح بهشت آباد و تکمیل سد و تونل کوهرنگ ۳ نیز در آینده نزدیک بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
نخستین کنگره “استان اصفهان و توسعه ملی، چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌رو” امروز در دانشگاه صنعتی اصفهان پایان یافت.
۳۲ نشست تخصصی در محور‌های تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، سلامت، صنعت و فناوری، گردشگری، توسعه علمی، مدیریت و اقتصاد، هنر، معماری و شهرسازی، رسانه، کشاورزی، آب، محیط زیست، جوانان و ورزش در این رویداد برگزار شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 82 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 15 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.