اصفهان گلس مایند شناگران اصفهانی آماده افتخارآفرینی برای کشور - اصفهان گلسمایند

جمعی از شناگران ملی پوش اصفهان برای ثبت افتخاری جدید در کارنامه ورزشی ایران راهی بلغارستان شدند تا در آخرین رکوردگیری ورودی المپیک شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مربی تیم ملی شنا کشور گفت: در آخرین دقایق ویزای رقابت‌های بلغارستان که آخرین شانس برای حضور در المپیک محسوب می‌شود صادر شد و ملی پوشان امروز از طریق فرودگاه امام خمینی ره راهی بلغارستان شدند.
گامر دیلانچیان افزود: علیرضا یاوری، متین سهران و مهرشاد افقری ۳ ملی پوش شنای کشورمان در این رقابت‌ها هستند که در ۴ روز و در ۸ ماده المپیکی با حریفان برای کسب ورودی تلاش خواهند کرد.

وی گفت: هرچند که در یک سال گذشته وضعیت ورزش‌های آبی به خصوص شنا در پی شیوع کرونا با مشکلات زیادی همراه بود، اما در رایزنی‌های هیئت شنا و اداره کل ورزش و جوانان استان و همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان استخر مروارید در اختیار قهرمانان و ملی پوشان قرار گرفت و در این ۵ ماه گذشته ملی پوشان شنای ما با تلاش شبانه روزی به مرز آمادگی کامل رسیدند و آماده برای کسب افتخار دیگر برای کشورمان هستند.
دیلانچیان در ادامه گفت: آخرین رقابت‌های گزینشی المپیک توکیو ژاپن از فردا (پنجشنبه) و به مدت ۴ روز با حضور بیش از ۲۰۰ شناگر از سراسر دنیا به میزبانی بلغارستان برگزار خواهد شد.
سه ملی پوش اصفهانی شنای کشورمان با میانگین سنی زیر ۲۰ سال جوانترین ملی پوشان تاریخ شنای ایران در راه کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 89 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 23 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.