اصفهان گلس مایند شهادت مامور ناجا در درگیری با اوباش - اصفهان گلسمایند

شهادت مامور ناجا در درگیری با اوباشبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ساعت دو بامداد، در پی تماس تلفنیِ شهروندان با ۱۱۰ مبنی بر درگیری اراذل و اوباش در یکی از محله‌های شهرستان لنجان، ماموران انتظامی و پلیس آگاهی این شهرستان به منظور رسیدگی به موضوع در محل حضور یافتند.
سردار محمدرضا میرحیدری افزود: ماموران در محل با دو نفر از افراد شرور و اراذل و اوباش مواجه و برای دستگیری آن‌ها اقدام می‌کنند؛ اما متهمان که مجهز به سلاح گرم بودند، با ماموران درگیر می‌شوند که در نهایت، با عملیات مقتدرانه ماموران، هر دو نفر دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: متاسفانه، در این درگیری، استوار یکم احسان نصیری، یکی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان به شدت مجروح و برای مداوا به بیمارستان انتقال یافت که صبح امروز، با وجود تلاش پزشکان به درجه رفیع شهادت نائل شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت، شرارت و نزاع و درگیری هستند، گفت: یکی از متهمان مجروح و تحت مداوا قرار گرفته و فرد دیگر نیز پس از تکمیل تحقیقات برای رسیدگی به جرایم تحویل مرجع قضائی شد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 101 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 18 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.