اصفهان گلس مایند شهرکی با قدمتی ۳۰ ساله، اما بدون امکانات ورزشی - اصفهان گلسمایند

شهرک سیمرغ خورزوق از توابع شهرستان دولت آباد برخوار با جمعیتی بیش از ۱۵ هزار نفر بیش از سه دهه قدمت بدون امکانات ورزشی است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ اهالی این شهرک با بیان اینکه این شهرک بدون امکانات رفاهی و تفریحی است گفتند: شهرکی که بیش از ۷۰ درصد آن را جوانان و نوجوانان تشکیل داده اند امکانات ورزشی ندارد.
یکی از اهالی این شهرک افزود: از همان اوایل ساخت این شهرک یک زمین بزرگ از طرف هوانیروز برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در اختیار شهرک قرار گرفت که پس از امضای تفاهم نامه‌ای بین شهرداری و هوانیروز مالکیت آن به سازمان تربیت بدنی قرار گرفت و در حال حاضر این زمین در مالکیت اداره کل ورزش و جوانان است.
اهالی این شهرک گفتند: تا کنون هیچ گونه ساخت و سازی در این زمین نشده و همچنان بلاتکلیف رها شده و هر موقع به اداره و سازمانی برای پیگیر آن شده ایم هر کدام متولی آن را دیگری عنوان کردند.
اهالی این شهرک با اشاره به اینکه تا کنون شهرک سیمرغ بیش از ده‌ها قهرمان به ورزش ملی کشور معرفی کرده گفتند: خانواده‌ها برای اینکه استعداد فرزندانشان هدر نرود مجبور هستند آن‌ها را به شهر اصفهان ببرند که به دلیل نبود امکانات حمل و نقلی همچون سرویس تاکسی و اتوبوس در این شهرک سبب شده مشکلات در این حوزه برای خانواده‌ها دوچندان باشد.

اهالی این شهرک افزودند: مردم این منطقه با همکاری بخش خصوصی برای آماده کردن این زمین همکاری می‌کنند.
طبق آخرین پیگیری ها، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اعلام کرده زیرسازی این زمین از طرف شهرداری شهر خورزوق باید انجام شود تا این اداره زمین مورد نظر را با چمن مصنوعی آماده کند.
طراحی چمن مصنوعی این زمین اجرا شده و اداره کل ورزش و جوانان استان منتظر رسیدن اعتبارات برای آن است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 76 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 31 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.