اصفهان گلس مایند نیروی انتظامی، ضامن امنیت و نجات کشور - اصفهان گلسمایند

امام جمعه موقت اصفهان

امام جمعه موقت اصفهان : نیروی انتظامی ضامن امنیت و نجات کشور است.

نیروی انتظامی ضامن امنیت و نجات کشوربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکزاصفهان؛ امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در مصلای امام خمینی (ره) با حمایت از نیروی انتظامی و نیروی زمینی، هوایی، دریایی ارتش، بسیج و سپاه گفت: اینان ضامن امنیت و نجات کشور هستند و در مقابل تهاجم استکبار جهانی ایستاده اند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمجتبی میردامادی در ادامه با اشاره به  هتک حرمت قرآن در ناآرامی‌های اخیر کشور افزود: کسانی که قرآن را آتش زده‌اند، خود را آتش زده‌اند چراکه قرآن جز به صلاح انسان چیزی نمی‌گوید.
وی با بیان اینکه قرآن کتاب عقل، منطق و فلسفه است، گفت: قرآن کتابی است که هیچ‌گونه کجی و خلاف در آن نیست و سراسر رحمت است و مطمئن باشید آینده، آینده اسلام و برافراشته شدن پرچم اسلام است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه دشمنی‌های استکبار جهانی با ما بخاطر سلاح هسته‌ای نیست ادامه داد: آن‌ها از پیشرفت اسلام می‌ترسند چرا که سرعت پیشرفت اسلام به اندازه‌ای است که در آینده نزدیک به روزگار ظلم و استبداد دشمنان خاتمه می‌دهد.
وی با بیان اینکه دشمن توان دیدن عرض اندام ایران در جامعه جهانی را ندارد، گفت: در اولین گام جنگ هشت ساله را راه‌اندازی کرد که نتیجه‌ای جز ذلت برای آن‌ها به همراه نداشت.

حجت الاسلام والمسلمین میردامادی تحریم‌های اقتصادی را یکی از کوچک‌ترین موارد جنگ نرم دشمن دانست و افزود: دشمن از طریق جنگ نظامی پیروز نشد و اکنون جنگ نرم را به راه انداخته، هرچند خودشان گفتند تحریم‌هایی که اعمال کردیم جز افتضاح و بی‌آبرویی چیز دیگری نداشته است.
وی در ادامه با اشاره به دهه وقف هم گفت: وقف بهترین باقیات و صالحات است و برخی از موقوفات با نیاتی وقف شده که همیشه ماندگار می‌ماند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 392 views بار دسته بندی : سیاسی تاريخ : 30 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.