اصفهان گلس مایند ضرورت یکپارچگی نیروهای انقلابی - اصفهان گلسمایند

بیانیه تشکل‌ های انقلابی فرهنگیان استان

تشکل‌ های انقلابی فرهنگیان استان اصفهان، خواهان یکپارچگی شوراهای ائتلاف، وحدت و جبهه پایداری شدند.

ضرورت یکپارچگی نیروهای انقلابیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ تشکل‌های انقلابی فرهنگیان استان اصفهان با انتشار بیانیه‌ای، خواستار وحدت نیروهای انقلاب و کنار گذاشتن اختلاف سلیقه ‌ها شدند.

در این بیانیه آمده است: اکنون در آستانه اولین انتخابات مهم در گام دوم انقلاب هستیم و کشور در شرایطی بسیار حساس قرار دارد. دشمنان قسم‌خورده نظام تمام امکانات و عوامل داخلی و خارجی خود را به صف کرده‌ تا حداکثر تاثیرگذاری را بر انتخابات داشته باشند و فشارهای اقتصادی، موج گرانی، رها شدن بازار، فساد اداری و رانت ‌خواری نیز مردم را نا امید کرده است.

اقشار متدین، ایثارگر، خانواده معظم شهدا و آحاد جامعه چشم امیدشان به انتخابات خردادماه است تا رئیس جمهوری انقلابی و در طراز نظام جمهوری اسلامی انتخاب شود و کام مردم را شیرین کند.

ما فرهنگیان انقلابی به نمایندگی از قشر عظیم فرهنگیان استان اصفهان انتظار داریم که عقلانیت بر نیروهای انقلابی، که عهده دار مرجعیت سیاسی و فکری جریانات انقلابی کشور هستند، حاکم شود و با کنار گذاشتن اختلاف سلیقه ‌ها، امید را به جامعه برگردانند و در معرفی کاندیدای اصلح به اتفاق ‌نظر برسند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 315 views بار دسته بندی : سیاسی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.