اصفهان گلس مایند فعالیت موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان - اصفهان گلسمایند

فعالیت موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیر موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) در دیدار با مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه فرایند درمان در مجموعه سلامت کشور سه مرحله اصلی شامل پیشگیری، تشخیص زود هنگام و درمان است گفت: در کشور‌های دیگر مراحل بعد از درمان شامل خدمات تسکینی و نقاهت خانه است.
همایون ناجی اصفهانی با اشاره به یک خلا در نظام سلامت افزود: این موسسه ۱۱ سال است که تلاش می‌کند این خلاء را بر طرف کند.
وی گفت: این موسسه خدمات درمانگاه به بیماران سرپایی، خدمات در منزل به بیماران بستری در منزل وبخش دیگری از خدمات راهنمایی به صورت تلفنی و همچنین ارائه تجهیزات مختلف به بیماران ارائه می‌کند.
ناجی اصفهانی با اشاره به اینکه تمام کوشش و فعالیت این موسسه به منظور بالابردن کیفیت زندگی بیماران مبتلا به سرطان است افزود: آرامش دادن به بیماران مبتلا به سرطان و حتی خانواده آن‌ها در تمام لحظات یک اصل در مکسا است.
حجت الاسلام محمد حسین بلک مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان هم در این دیدار با بیان اینکه انجام کار‌های خیر در این موسسه الگویی برای دیگران است گفت: اداره اوقاف در بخش‌های بهداشتی و درمانی با خیریه‌ها و دانشگاه علوم پزشکی هماهنگ است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 67 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 5 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.