اصفهان گلس مایند فعالیت ۱۷ گروه  پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در اصفهان - اصفهان گلسمایند

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری اصفهان

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری اصفهان گفت: ۱۷ گروه در شهرستان اصفهان و ۳ اکیپ در شهر بهارستان برای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی و فعال هستند.

فعالیت ۱۷ گروه  پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در اصفهانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ فریبرز امیری در توضیح وظایف این اکیپ‌ها، افزود: کارشناسان اکیپ‌ها تخلفات محرز شده را با دوربین مستند سازی و بنر‌های تبلیغاتی را جمع آوری می‌کنند.

وی در مورد فرآیند برگزاری انتخابات۱۴۰۰ گفت: کمیته‌های حقوقی، امنیتی، تبلیغات و پشتیبانی مالی وظیفه برنامه ریزی و اجرای انتخابات را بر عهده دارند و حدود هزار و ۱۱۴ شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان اصفهان برای برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر و ریاست جمهوری پیش بینی شده است.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار اصفهان ادامه داد: کمیته حقوقی و پیشگیری از تخلفات انتخاباتی از نمایندگان دادگستری، شهرداری، نیروی انتظامی، اداره ارشاد، ناحیه های بسیج و اتاق اصناف تشکیل شده و تمام توان خود را برای پیشگیری از بروز تخلفات انتخاباتی به کار می‌گیرند.

امیری تاکید کرد: اداره کل ارشاد اسلامی هم ملزم شد که بر فعالیت‌های تبلیغاتی چاپخانه داران نظارت کند و آن ها را ملزم به درج نام چاپخانه‌شان بر روی بنر‌های تبلیغاتی کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 302 views بار دسته بندی : سیاسی تاريخ : 12 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.