اصفهان گلس مایند فولاد مبارکه در شمار۵۰ تولیدکننده بزرگ فولاد جهان - اصفهان گلسمایند

شرکت‌های فولاد مبارکه، ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان در شمار ۱۳۷ فولادساز بزرگ جهان در سال ۲۰۲۰، قرار گرفتند.

فولاد مبارکه در شمار۵۰ تولیدکننده بزرگ فولاد جهانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ بر اساس اعلام مجمع جهانی فولاد، شرکت فولاد مبارکه توانست با وجود مشکلات داخلی و تحریم‌های بین المللی، تولیدات خود را افزایش دهد و ضمن کسب بالاترین رتبه در بین فولادسازان ایرانی، در شمار ۵۰ تولید کننده بزرگ جهان قرار بگیرد.

تلاش فولاد مبارکه برای حفظ جایگاه خود در میان تولیدکنندگان بزرگ منطقه و جهان سبب شد تا این شرکت با تولید محصولات جدید و رعایت استاندارد‌های جهانی، سال ۲۰۲۰ را با موفقیت پشت سر بگذارد و در شش ماه نخست سال ۲۰۲۱ نیز در صدر تولیدکنندگان محصولات فولادی در کشور و منطقه باشد.

شرکت فولاد مبارکه در سال ۲۰۲۰ میلادی با مشکلات و چالش‌های فراوانی همچون تامین مواد اولیه و خوراک، برهم خوردن نظم بازار داخلی، مشکلات ناشی از کمبود منابع انرژی و همه گیری کرونا روبرو بود که سبب شد تا سالی سخت را پشت سربگذارد و تولیداتش کاهش پیدا کند.

کاهش تولید دامنگیر بسیاری از فولادسازان بزرگ جهان در سال ۲۰۱۹ بوده و نمی‌توان به فولادسازان بزرگ کشور خرده گرفت.

شرکت فولاد مبارکهٔ اصفهان، بزرگ‌ترین مجتمع تولید فولاد در کشور است که مواد اولیه بیش از ۳۰۰۰ کارخانه و کارگاه تولیدی در صنایع لوله و پروفیل، نفت، گاز و پتروشیمی، خودرو، موتور‌های الکتریکی، لوازم خانگی، فلزی سبک و سنگین، ساختمانی، غذایی، کشتی‌سازی، سازه‌های دریایی و … را تأمین می‌کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 98 views بار دسته بندی : اقتصادی تاريخ : 24 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.