اصفهان گلس مایند قبل از پایان کار، بهره برداری از ساختمان ممنوع - اصفهان گلسمایند

معاون راه و شهرسازی استان:

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان : بهره برداری از ساختمان‌های جدید، قبل از اخذ پایان کار ممنوع است.

قبل از پایان کار، بهره برداری از ساختمان ممنوعبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان، امیر زاغیان گفت: دستگاه‌های خدمات رسان شامل شرکت برق، اداره گاز و آب و فاضلاب نباید تا قبل از اخذ پایان کار، انشعابات دائمی را وصل کنند.

وی افزود: بر اساس استاندارد‌های موجود همه ساختمان‌ها باید بطور کامل ساخته و پس از آن مجوز بهره‌برداری به آن داده شود،اما برخی پس از احداث واحد‌های تجاری ساختمان از آن‌ها بهره برداری کرده و از محل درآمد واحد‌های تجاری، ساختمان را تکمیل می‌کنند.
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به حادثه متروپل گفت: مالکان این ساختمان پیش از تکمیل سایر طبقات، واحد‌های تجاری آن را به فروش رسانده و یا اجاره داده بودند و در حال تکمیل سایر طبقات، این ساختمان فرو ریخت و فوتی‌های حادثه افرادی بودند که در طبقه همکف حضور داشتند.
وی ضمانت ایمنی یک ساختمان برای بهره برداری را صدور پایان کار دانست وادامه داد: تا زمانی که پایان کار صادر نشود نباید از ساختمان استفاده شود.
زاغیان به شناسایی ۳۰۰ ساختمان نا ایمن هم در اصفهان در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: وضعیت این اماکن به شهرداری اعلام و اخطار‌های لازم به مالکان آن‌ها داده شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 121 views بار دسته بندی : اقتصادی تاريخ : 13 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.