اصفهان گلس مایند مددجویانی که بقیه را بر سر کار می گذارند - اصفهان گلسمایند

بانوی مددجوی اصفهانی، با کارآفرینی در حوزه خدماتی، توانسته است برای چهار نفر دیگر کار ایجاد کند.

کارآفرینیِ مددجویانِ کمیته امدادبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اصفهان؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه دو اصفهان از راه اندازی کارواش به دستِ یکی از مددجویانِ تحت پوشش خبر داد و گفت: این کارواش با دریافت ۵۰ میلیون تومان تسهیلات، راه اندازی شد و چهار نفر دیگر نیز در  آن مشغول به کار شدند.

قربانعلی عباسیان افزود : یکی دیگر از بانوان مددجوی اصفهانی نیز پس از تکمیل تحصیلات دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد، با حمایت کمیته امدادِ منطقه توانست با راه اندازی یک واحد آموزش زبان انگلیسی ، بستر مناسبی برای اشتغالِ دو نفر دیگر ایجاد کند.

وی گفت :  این مددجوی کارآفرین با دریافت تسهیلاتِ اشتغالزایی به مبلغ ۵۰ میلیون تومان، موفق شد آموزشگاه زبان در واحد آموزشیِ فرهنگسرای مهر راه اندازی کند .

رئیس کمیته امداد منطقه ۲ اصفهان با بیان اینکه یکی از رویکرد‌ها و راهبرد‌های اساسی این نهاد، خروجِ تدریجیِ خانوار‌های تحتِ پوشش در قالبِ ایجادِ طرح‌های اشتغالزایی و خودکفایی است گفت: در کنارِ یاری‌رسانی به نیازمندان و مددجویان، ایجاد فرصت‌های شغلی و خودکفاییِ خانواده‌های تحت پوشش با ارائه تسهیلات قرض الحسنه از مهمترین برنامه هاست.

قربانعلی عباسیان گفت: از ابتدای سال تاکنون در منطقه ۲ اصفهان، ۱۱۳ نفر به بانکها و قرض الحسنه ها معرفی شدند و ۴۰ نفر توانسته اند از این تسهیلات بهره مند شوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 88 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 24 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.