اصفهان گلس مایند مشکل ساز شدن قطعی برق در ۱۰۰ تقاطع کلانشهر اصفهان - اصفهان گلسمایند

مشکل ساز شدن قطعی برق در ۱۰۰ تقاطع کلانشهر اصفهانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: از هزار و ۱۵۰ تقاطع موجود در کلانشهر اصفهان، ۳۵۰ تقاطع دارای چراغ راهنمایی و رانندگی است که حدود صد تقاطع به دلیل تردد پر حجم خودرو دارای حساسیت بیشتری هستند.
سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره به اینکه تقاطع‌های حساس مستقر در میدان‌های بزرگ، حاشیه زاینده‌رود و خیابان‌های توحید، حکیم نظامی، چهارباغ، پل چمران و پل رباط است افزود: در این تقاطع‌ها با قطع برق و نبود حضور پلیس راهنمایی و رانندگی مشکل زیادی برای روان سازی ترافیک ایجاد می‌کند.
وی با اشاره به بکارگیری حدود ۵۰ نفر از نیرو‌های انتظامی استان برای روان سازی ترافیک شهر اصفهان، گفت: این نیرو‌های کمکی هنگام قطعی برق در تقاطع‌ها و چهارراه‌های حساس و مهم اصفهان مستقر می‌شوند تا به روان سازی ترافیک بپردازند.
رییس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اینکه در چهارراه‌ها، حق تقدم با خودرویی است که در سمت راست وسیله نقلیه حرکت می‌کند، افزود: این حالت در چهارراه‌های شلوغ و پر ترافیک شاید چندان کاربردی نباشد، چون ممکن است به وسیله‌هایی که سمت چپ هستند فرصتی برای حرکت داده نشود و همین به ایجاد گره ترافیکی و راهبندان منجر می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه لازم است شرکت برق نیز از نیم ساعت قبل از اِعمال خاموشی آن را به پلیس راهور اطلاع دهد، گفت: به نظر می‌رسد اعمال خاموشی در برخی از تقاطع‌ها اجتناب ناپذیر بوده و ممکن است بدون برنامه ریزی قبلی، برق آن‌ها قطع شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 84 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 8 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.